Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger meir Ram

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-08, 22:56   #2
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger meir Ram

Tja. Nå har jeg akkurat bestilt en helt annen type RAM til en helt annen Dell-laptop, men da hadde jeg iallefall noen Google-søk på denslags oppe.

Jeg tror (men garanterer ingenting) at du kan kjøpe 2 slike 512Mb-brikker for ca 400,- eller 2 slike 1024Mb-brikker for ca 1000,- Sannsynsligivs kan du putte i 1 stk 1024Mb brikke også (så har du en ledig plass hvis du vil kjøpe en til siden). Jeg kan ikke garantere at disse virker i din laptop, men de burde gjøre det. Husk at RAM-brikker og andre datakomponenter ikke tåler statisk elektrisitet, så sørg for å være jordet når du tar i dem; gjør f.eks monteringen på kjøkkenet og ta i kranen samtidig som du tar i noe av metall i laptopen før du tar i en brikke (det beste er å være jordet med armbånd med ledning som er laget til formålet, men det bør gå greit å ta på en kran også).

Jeg har ingenting annet med Komplett å gjøre enn at jeg handler derfra innimellom. Det er godt mulig andre selger disse billigere.

Ben "don't let the smoke out" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.