|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ting å gjøre med barn i Kristiansand?Sånn bortsett fra Dyreparken, mener jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Ting å gjøre med barn i Kristiansand?Masse å finne på på Sørlandet utenom Dyreparken. Du kan jo sjekke ut disse nettsidene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ting å gjøre med barn i Kristiansand?Agder Naturmuseum pleier å ha endel spennende for barn, så det kan være et alternativ på de dagene det ikke er strandvær. Det er også en lekeplass der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Ting å gjøre med barn i Kristiansand?Bystranda og Tresse (der det er lekeplass og fontene barna kan bade i), der er det nok å gjøre i dagevis. Fylkesmuseet er ok, ala Folkemuseet i Oslo. Gimle gård er fint for piknik, påfugler i bur, flott hovedgård med omvisning og et slags naturhistorisk museum. Den derre parken som jeg ikke husker navnet på, der det er konserter om sommern. Den ligger utenfor sentrum, i en bydel som begynner på G. Tror jeg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Ting å gjøre med barn i Kristiansand?Ravnedalen er det visst jeg tenker på. Baneheia er flott for turer og bading.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting å gjøre med barn i Kristiansand?Hvis dere er sånn familie som tåler å kjøre litt bil, er det jo Vikingland i Spangereid. Det er kanskje sju mil vestover. Det passer fint til en dagstur.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|