Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gratulerer med bryllupsdagen, Carrera!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 10:06   #19
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gratulerer med bryllupsdagen, Carrera!

Tusen takk alle sammen!!

Vi hadde en helt utrolig fantastisk dag. Kunne ikke vært bedre, tror jeg. Værgudene var også så absolutt på vår side, med sol fra skyfri himmel, og mange gode varmegrader.

Jeg fikk jo virkelig den store skjelven da jeg skulle gå inn i kirka sammen med pappa. At bena bar meg er helt utrolig, og jeg ristet jo som et aspeløv Men vi kom oss da frem til min elskede som sto og ventet, og presten laget en veldig fin opplevelse rundt hele vielsen. Rørende og flott!!

Selskapet etterpå var også en drøm. Personalet på resturangen hadde pyntet så flott, og de sto virkelig på for oss. Nydelig mat, og i det hele tatt.

Hele dagen gikk kort og godt på skinner. Eneste var vel da jeg plutselig kom på at jeg hadde glemt å få noen til å hente bryllupskaka... Ble litt hektisk en stund da, men alt ordnet seg.

Ja, og rett etter at vi hadde satt oss til bords, så hører jeg plutselig sønnen min si: OOOIII...DET BRENN...

Jeg snur meg og ser, og jo da...det brenner på bordet rett foran han...

Servietten hans hadde veltet over to lys, og selvfølgelig tatt fyr. Men folk nærmest han reagerte fort, så det ble slukket før duken tok fyr.

Jeg tror jeg kunne skrevet en hel bok om denne dagen, men jeg skal la vær å plage dere med det.

Alt var som sagt bare fantastisk, og det føles utrolig godt å endelig være FRU...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.