Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forhold med 3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 14:59   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forhold med 3

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Min fordomsfulle mening er at den eldste ikke hadde noe annet valg da gubben falt for den unge (ellers ville han gått fra henne).

Hun hadde da et åpenbart valg, på samme måte som alle gifte mennesker har når ektefellen vil gjøre noe man ikke liker. Hun kunne valgt å gå fra ham bare fordi han foreslo det; hun kunne gitt ham et ultimatum og sagt at han fikk kutte ut den nye, ellers ville hun gå fra ham; hun kunne sagt at han fikk lov til å ha en elskerinne, så lenge han holdt det diskret; hun kunne godtatt forslaget og latt elskerinnen flytte inn. Hun valgte åpenbart det siste, og det må hun jo ha lov til, som et voksent menneske.

Kanskje han er en drittsekk fordi han foreslo det, og kanskje hun er en dørmatte fordi hun godtok det - eller kanskje de faktisk er så fornøyd med det hele som de gir uttrykk for. Det har vi ingen forutsetning for å vite.

Gammel 02-06-08, 15:01   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kanskje han er en drittsekk fordi han foreslo det, og kanskje hun er en dørmatte fordi hun godtok det - eller kanskje de faktisk er så fornøyd med det hele som de gir uttrykk for. Det har vi ingen forutsetning for å vite.

Og nettopp fordi vi ikke vet, står vi fritt til å spekulerere, ikke sant?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 15:04   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så greit når man har en skilpadde til å sette ord på det man selv mener.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 15:10   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Og nettopp fordi vi ikke vet, står vi fritt til å spekulerere, ikke sant?

Sa jeg noe annet?

Det høres ut til at de gjerne stiller opp og snakker i media om samlivet sitt, så da regner de vel med at det blir prat og spekulasjoner av det. Jeg ville ikke likt den typen spekulasjoner om mine valg og mine grunner for å ta dem, men jeg ville heller aldri "stått frem" på TV om dem heller.

Gammel 02-06-08, 17:13   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=16

Her er intervjuet.

På slutten sa intervjueren, kanskje dere blir 4 neste gang vi ser dere, da lo han godt og sa neihei han fyren. Så han godtar ikke at noen av de vil ha med en mann.

De var veldig like de damene

Nei skjønner ikke helt det der jeg, ble litt kvalm av han fyren egentlig. For meg framstår det som han vil ha i både pose og sekk, og at hun eldste har måttet godta hun yngste for å beholde han.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 17:42   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spennende diskusjon dette her. Mener å ha lest at den unge er niesen til konen hans faktisk.

Jeg gikk på samme ungdomsskole som han, og saken overrasker meg ikke stort. Han var spesiell da, og vil nok alltid være det fremover også. Og så er han veldig intelligent, og er vokst opp i en utradisjonell familie.

Gammel 03-06-08, 10:09   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

På slutten sa intervjueren, kanskje dere blir 4 neste gang vi ser dere, da lo han godt og sa neihei han fyren. Så han godtar ikke at noen av de vil ha med en mann.

Det er vel også mulig at han ikke engang tenkte tanken på det at det skulle være en mann, men tenkte at han ikke orket en til kvinne.

Gammel 02-06-08, 23:22   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er helt greit for meg at andre får det til å funke, og folk er så forskjellige at det er godt mulig dette er midt i blinken for noen.

Men livet mitt har nok mikk-makk som det er, ellers takk.

Gammel 03-06-08, 00:54   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Hvorfor skal alltid mannfolka ha det så bra! Er de virkelig så mye mer viktigere enn jenter?

Ingen har vel sagt at menn er bedre enn kvinner - det finnes sikkert kvinner som lever sammen med to/flere menn (men som ikke går ut i pressen av den grunn.)

Jeg synes dette høres ut som en spennende løsning, på mine primisser, selvsagt. Jeg kunne tenkt meg mannen, en tømrer, en murer, en bilmekaniker, en gartner og en riking. Alle skulle selvsagt hatt flotte kropper og vært gode elskere (sånn i tilfelle jeg ville hatt litt variasjon i hverdagen), de skulle vært flinke i huset og vasket sitt eget tøy. (Og mitt.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.