Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hemorroidekrem under øynene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 18:04   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis sånn salve fungerte problemfritt og som den skulle på poser under øynene, uten noen form for bivirkning, hva er oddsen for at den ikke hadde vært i salg under et helt annet navn, til trippel pris, i en liten rosa tube med roseduft? Jeg mener... se på alt mølet de selger, da!

Gammel 21-09-06, 18:10   #2
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Har hørt det jeg også, men det var for mange år siden. Har heller ikke poser under øynene, men jeg tror ikke jeg hadde testet det ut uansett.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:15   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvis sånn salve fungerte problemfritt og som den skulle på poser under øynene, uten noen form for bivirkning, hva er oddsen for at den ikke hadde vært i salg under et helt annet navn, til trippel pris, i en liten rosa tube med roseduft? Jeg mener... se på alt mølet de selger, da!

Har vel å gjøre med at dette er legemidler og selges på apotek. Mekanistisk sett er det ingen grunn til å tro at dette ikke skulle virke. Bivirkninger er lett irritasjon og varmefølelse på applikasjonsstedet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:41   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har vel å gjøre med at dette er legemidler og selges på apotek. Mekanistisk sett er det ingen grunn til å tro at dette ikke skulle virke. Bivirkninger er lett irritasjon og varmefølelse på applikasjonsstedet.

Godeste Jan Thomas sa at man kanskje ikke burde bruke det hver dag, men før man skal i et viktig møte og sånn, for å se litt freshere ut. Og så er det så effektivt at man formelig kan høre at posene trekker seg sammen, skvisj, mente han. Og da ble jeg jo nysgjerrig på om det virkelig er så effektivt som han skal ha det til.

Hadde jeg hatt en tube Alcos-Anal i skuffen så hadde jeg helt sikkert prøvd bare for å sjekke effekten. Men det er litt drøyt å gå til anskaffelse av hemmoroidekrem bare for å teste.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 18:45   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Godeste Jan Thomas sa at man kanskje ikke burde bruke det hver dag, men før man skal i et viktig møte og sånn, for å se litt freshere ut. Og så er det så effektivt at man formelig kan høre at posene trekker seg sammen, skvisj, mente han. Og da ble jeg jo nysgjerrig på om det virkelig er så effektivt som han skal ha det til.

Hadde jeg hatt en tube Alcos-Anal i skuffen så hadde jeg helt sikkert prøvd bare for å sjekke effekten. Men det er litt drøyt å gå til anskaffelse av hemmoroidekrem bare for å teste.

Han vet nok hva han snakker om, om han er den jeg tror, mistenker jeg at han bruker det i hele ansiktet.

Er jo ikke dyre greier da, om man vil prøve det.

Gammel 21-09-06, 18:53   #6
Muskat

Muskat sin avatar

Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Han vet nok hva han snakker om, om han er den jeg tror, mistenker jeg at han bruker det i hele ansiktet.

Du kan nok ha rett i det.

Gammel 21-09-06, 19:06   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Anne Kat snakker om Jan Thomas i Tatt av vinen, og viser dette bildet av han. Mener han må ha tatt et par-ti operasjoner Han er vel eh.. litt mimikkløs.

Gammel 21-09-06, 19:56   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... han der bruker vel ikke Alcos Anal bare i ansiktet heller, tenker jeg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 20:55   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Gammel 21-09-06, 21:21   #10
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Neppe!

Gammel 21-09-06, 21:38   #11
Sparky
Mean Milk Machine

Sparky sin avatar

Sparky er litt kul
Standard

Forundrer meg ikke om han bruker det både innvortes og utvortes. Smører det på brødskiven til frokost.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.