|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Hvis sånn salve fungerte problemfritt og som den skulle på poser under øynene, uten noen form for bivirkning, hva er oddsen for at den ikke hadde vært i salg under et helt annet navn, til trippel pris, i en liten rosa tube med roseduft? Jeg mener... se på alt mølet de selger, da!
![]() |
#2 |
Mean Milk Machine
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Har hørt det jeg også, men det var for mange år siden. Har heller ikke poser under øynene, men jeg tror ikke jeg hadde testet det ut uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En som trener
|
![]()
Har vel å gjøre med at dette er legemidler og selges på apotek. Mekanistisk sett er det ingen grunn til å tro at dette ikke skulle virke. Bivirkninger er lett irritasjon og varmefølelse på applikasjonsstedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]()
Godeste Jan Thomas sa at man kanskje ikke burde bruke det hver dag, men før man skal i et viktig møte og sånn, for å se litt freshere ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]()
Han vet nok hva han snakker om, om han er den jeg tror, mistenker jeg at han bruker det i hele ansiktet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mean Milk Machine
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Forundrer meg ikke om han bruker det både innvortes og utvortes. Smører det på brødskiven til frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|