|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Sv: Trenger nytt kamera, det gamle er kaputt:( og jeg vil ha tips!ingen?.....
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Trenger nytt kamera, det gamle er kaputt:( og jeg vil ha tips!Har ingen tips til merke og modell, men få foreldrene dine til å kjøpe i USA! Da kan du spare opp mot halve prisen
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Trenger nytt kamera, det gamle er kaputt:( og jeg vil ha tips!
jeg lurer på om jeg skal slå fra meg USA kjøpet. Kjedelig hvis det skjer noe med det, med garanti og slikt. Og det er kjekt med norsk meny/bruksanvisning (selv om jeg kan engelsk
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: Trenger nytt kamera, det gamle er kaputt (og jeg vil ha tips!)De har ett lite digitalt speilrefleks fra Nikon på tilbud på Obs denne uken.
![]() |
#5 |
trenger lading
|
![]() Sv: Trenger nytt kamera, det gamle er kaputt (og jeg vil ha tips!)
Takk for tipset, men jeg tror jeg holder meg til noe lettere. Har vært så fornøyd egentlig med det jeg har hatt. (kanskje garantien egentlig er gyldig enda, men jeg fikk aldri kvitteringen av foreldrene mine da de kjøpte det i bursdagsgave til oss for snart 3 år siden, og de finner den neppe igjen i flyttekaoset sitt
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|