Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken oppvaskmaskin har du, og er du fornøyd?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 21:07   #1
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken oppvaskmaskin har du, og er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Vi har nettopp flyttet fra vår omtrent nye Whirlpool helintegrerte maskin, og er helt enige om at den skiten skal vi IKKE ha igjen. Helintegrert er fint, men de skal vel ikke ødelegge frontplaten med damp? Den bråker dessuten mye. Anbefales ikke.

Her i "nyhuset" står det en gammel Bosch av ukjent årgang som må byttes ut om ikke lenge. Har sett på Asko vi og. Miele utgår pga den håpløse bestikk-skuffen. Så jeg følger litt med på rådene som dukker opp her.

Har du prøvd bestikkskuffen? Det tar et par dager å venne seg til den, og så innser man at den er genial!

Gammel 08-06-08, 21:19   #2
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Har du prøvd bestikkskuffen? Det tar et par dager å venne seg til den, og så innser man at den er genial!

Bestikkskuffen er nesten det beste ved Miele, synes jeg.

Gammel 08-06-08, 22:08   #3
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Vi har også en tre år gammel Miele, og jeg elsker bestikkskuffen. Det er jo så god plass i maskinen takket være den. Jeg synes også det er enklere å sortere bestikket i skuffen enn i korg.

Gammel 09-06-08, 00:12   #4
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Bestikkskuffen er nesten det beste ved Miele, synes jeg.

Det var det beste med vår Miele maskin. ellers var den mye på reperasjon, kjøpte en innbyggningsmaskin, helt ny men litt stygg på siden, men det spilte jo ingen rolle siden den skulle bygges inn, fikk den for nesten halv pris, og vi ga litt over 7000 kroner for den, har aldri hatt så mye tull med en oppvaskmaskin før. Mulig vi var uheldig med vår, men jeg ville ikke valgt Miele igjen på grunn av alle problemmene vi hadde med den.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.