Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Rekommanderte brev på posten?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-08, 21:33   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rekommanderte brev på posten?

Jeg har i alle fall hentet mange rekommanderte pakker og brev på vegne av min mann. Da har han skrevet en fullmakt, og jeg har stilt med legitimasjon for oss begge to.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:01   #2
Christina
Pauset

Medlem siden: Nov 2007
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har i alle fall hentet mange rekommanderte pakker og brev på vegne av min mann. Da har han skrevet en fullmakt, og jeg har stilt med legitimasjon for oss begge to.

Det har jeg prøvd her også, men jeg fikk ikke ut min samboers rekomanderte sending.

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:08   #3
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så lenge det er rekommandert brev og ikke PUM (persoling utlevering) kan du sende med fullmakt med din mann.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:17   #4
F!reF|y
Fullverdig medlem

F!reF|y sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Samboeren min har hentet rekommandert brev som er til meg et par ganger, men her vet de hvem vi er så da har det gått bra.
Jeg ville tatt en telefon og spurt om det går bra å hente den ut med en fullmakt jeg.

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.