Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg fikk verdens zmarteste kommentar i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-08, 15:38   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg fikk verdens zmarteste kommentar i dag

Ja, det var flink jente det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 15:40   #22
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Hvor flink er ikke jeg da? Jeg har faktisk samme far til alle tre!

En som virket veldig interessert i mannen på en fest vi var på var litt sånn: over at vi virkelig hadde tre barn SAMMEN ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 15:45   #23
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Utrolig!

Gammel 11-06-08, 15:49   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ja, nå syns jeg ærlig talt du fortjener en belønning på et vis. Makan til å være flink jente!

Du mener det altså? Hmm... Må spørre mannen min om han ikke kan finne på en belønning til meg. Forresten nei, han har vel vært like FLINK han og, han har jo to barn med meg.

Det er helt utrolig hva eldre damer kan få seg til å si til fremmede med barn.

Husker en gang jeg og ei venninne gikk tur med barna, da var min eldste 9 mndr gammel og satt i vogn. Ei eldre dame stoppet meg på gata og spurte hvor lua til vesla var. Hun hadde altså ikke på seg noe på hodet, og det var ca. 30 varmegrader ute. I tillegg stod hun og kikket på oss da jeg satt og ga vesla en flaske mme (vi satt på en benk og det var den eneste benken i området) og da jeg var ferdig spurte hun (hun ropte, på avstand) "åja er hun ferdig nå, da må du huske å rape henne".

Gammel 11-06-08, 16:36   #25
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Haha, herlighet for et naut!

Kanskje samme dama jeg traff på da jeg var gravid. (Også villt fremmed.) "Er det med samme mann som du har henne?" *peker på Malin*

Da skulle du ha rynket pannen og sagt "Hm, nå ble jeg litt usikker. Er det faren hennes...eller var det faren til Kari...nei, kanskje det var faren til Tom...nei du DET husker jeg jammen ikke"!

Jeg blir seriøst matt av folk som er så ufattelig frekke!! De har vel ikke noe med om man ammer eller om man har samme far til barna sine.

Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 16:42   #26
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Himmel og hav!

En lege på føden var svært sjokkert over at mine barn hadde samme far. Hun spurte, siden det ikke var så vanlig. (hennes ord)
Også toppet hun det hele med å nilese i papirene mine, og nesten ikke tro meg siden babyen i magen lå ann til å bli 3900g og E bare var 2900g.

Gammel 11-06-08, 17:29   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det festligste jeg har hørt var likevel dama som trodde Malin var adoptert. Vel har barna mine gyllen hudfarge, men de er jo 100% mine likevel. Da hun forsto at ungen var min ble hun lettere sjokkert. "Har De fått barn med en utlending?"

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 17:30   #28
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Det festligste jeg har hørt var likevel dama som trodde Malin var adoptert. Vel har barna mine gyllen hudfarge, men de er jo 100% mine likevel. Da hun forsto at ungen var min ble hun lettere sjokkert. "Har De fått barn med en utlending?"

Ja, gud forby!

Gammel 11-06-08, 17:32   #29
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hun ble temmelig paff når jeg sa at mannen min faktisk er norsk, selv om han er mørk i huden.

Ellers fikk jeg høre av tanten min at det var jo ikke vits å amme lengre enn fem-seks måneder, for da har de fått den viktigste melka. Hun ble litt rar da jeg sa at jeg håpet på å amme til han blir to.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 17:43   #30
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Ellers fikk jeg høre av tanten min at det var jo ikke vits å amme lengre enn fem-seks måneder, for da har de fått den viktigste melka. Hun ble litt rar da jeg sa at jeg håpet på å amme til han blir to.

Har fått noen rare blikk på det jeg og.

Gammel 11-06-08, 18:15   #31
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En lignende uttalelse har jeg også fått. "Jøss! Har du fire barn med samme mann? Så flink du er!"

Gammel 11-06-08, 18:15   #32
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hm. Bisarr dame. Bisarr verden.
Eller kansje jeg er litt flink jeg også som har begge mine barn med samme mor?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 18:21   #33
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flink jente.

Gammel 11-06-08, 18:34   #34
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi er så flinke atte!

Gammel 11-06-08, 18:41   #35
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg slutter aldri å bli overrasket over hva fremmede folk faktisk kan få seg til å spørre om. Merkelig.

Jeg er flink jeg også, zånn egentlig. Vi har to stk praktbarn, med nesten 10 års mellomrom, og de har samme far begge to. Znålt, eh...

Gammel 11-06-08, 18:43   #36
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er jammen beundringsverdig.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Bor du i Harlem, NY?

Eller i Redneck-land, TX?

"Har De fått barn med en utlending?"

Ja, fysjameg, skulle tatt seg ut. :tsktsk:

Gammel 11-06-08, 18:45   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flinke Iset.

Jeg er også flink dah. Ett barn og samme far.

Gammel 11-06-08, 19:00   #38
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Flinke Iset.

Jeg får ofte slike når vi kommer innpå slike samtaler.

Med de to siste så ble det kommentert av begge jordmødrene at det var samme far til alle tre.
(Kanskje en note til MokkMokk).
Venninnen min har også tre barn med samme far, der det er 21 år mellom eldste og yngste, og jeg har bare 17 år mellom mine.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 19:02   #39
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Vi er sååå flinke!! hehe

Gammel 11-06-08, 19:09   #40
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er far til alle mine barn.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.