|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?him: Den skjønte jeg ikke, men den var kanskje litt intern?
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?
Den var nok bare mellom meg og Gajamor, det var ikke meningen at du skulle forstå den.
Seriøst: Må det ikke være en egen tone her inne for at det skal være bryet verd å være her? Er det ikke tonene som er det som gjør det til et poeng i å være på FP fremfor andre forum? :nysgjerrig:
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
Helt klart. Men tonen bør ikke være slik at den i seg selv gjør at nye medlemmer føler at det er et fellesskap her det er vanskelig å bli en del av. Dersom noen føler det slik.
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
Jo, jeg er helt enig med deg. Det er litt kynisk å se det sånn, men alle fora er vel nisjer tross alt?
![]() |
![]() |
#7 |
godt brukt
|
Jo det synes jeg. Forumet har vel sin egen tone som gjør at de fleste av oss trives her og ikke andre steder. De fleste av oss kommer fra andre fora (er det riktig flertall forresten?) og for min del er det kun her jeg oppholder meg nå om dagen. Jeg vet jeg omgås mennesker jeg liker og har mye til felles med, og jammen viste det seg at jeg kjente flere i det virkelige liv også. Ikke så tilfeldig sikkert tenker jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
Og hvem skrev den?
Hvorfor er du redd for å plumpe ut i det? Er du redd for at det blir hengende ved deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|