|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?Denne debatten har jeg lest på alle forum jeg har vært innom. Uten unntak. Så det Ullmor tar opp er ikke på noen måte spesielt for FP.
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: FP - en venninneklubb?
Til og med i den lille barselgruppen min på NM opplevde vi det.
|
|
|
#3 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?
Jeg har også brukt en del tid (for mye?) på diverse nettsteder med fora og ser at problemstillingen min ikke er unik i så måte, men det som skiller FP fra andre steder er forventningen om hva man skal forstå. Noen ganger leser jeg morsomme innlegg for så å skjønne at de ikke var ment morsomme i det hele tatt. Jeg skjønte rett og slett ikke at noen kunne ta den slags personlig og jeg leste det med ironi i stedet for i dypeste alvor. Det har jeg ikke opplevd på andre nettsteder. En annen ting er at dette er et lite nettsted og man blir raskere dømt/kritisert for forhold som hadde blitt oversett et sted med flere medlemmer. Det er rett og slett ikke medlemmer nok til å få sympati/støtte når man først har tirret noen på seg (uten at det var meningen), kanskje? Jeg var klar over denne "risikoen" før jeg meldte meg inn og jeg ser at jeg tenkte riktig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?Jeg fortsetter gjerne denne diskusjonen i morgen, men må logge av nå. Håper ingen synes jeg drar det for mye ut, men som sagt "bor" jeg ikke på FP. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|