Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøp av kamera, nettbutikk eller vanlig butikk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 19:09   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøp av kamera, nettbutikk eller vanlig butikk?

Jeg er på utkikk etter nytt kamera, og har nå peilet meg inn på to mulige (bytter stadig på hvilke to, men det er en annen sak...)
De koster mellom 150 og 300 kr mer i butikken her enn i nettbutikk (da har jeg regnet med frakta).
Jeg er fristet til å kjøpe i "vanlig" butikk, fordi jeg synes det virker tryggere, men er det bare tull? Selv om jeg kjøper der det er dyrest er det likevel under min max-pris jeg hadde tenkt å bruke (2500).
De to nettbutikkene som er rimeligere enn butikken her er Amentio og Datakjeden (skiller bare noen tiere i pris de imellom).
Er de gode, raske og uten noe tull?

(Lillebror til mannen min på 20 år sier det bare er tull å kjøpe i butikk, men jeg synes han kjøper mye tull...)

Gammel 13-06-08, 21:05   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp av kamera, nettbutikk eller vanlig butikk?

Jeg anbefaler mpx.no.

Kjappe og veldig god service (i tillegg har de ligget godt an på pris på det jeg har kjøpt der).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:17   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg anbefaler mpx.no.

Kjappe og veldig god service (i tillegg har de ligget godt an på pris på det jeg har kjøpt der).

Takk for svar!
jeg skrev mxp.no, og det var feil det gitt....
Men de hadde dessverre ingen av de jeg ser etter.

Noe erfaring med de nettbutikkene jeg nevnte? Noen?
Er nok Amentio som er mest aktuelt, sto bare at de hadde 2-3 stk hos Datakjeden, så kjedelig om jeg må vente....

Gammel 13-06-08, 23:11   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet greier på Datakjeden (ikke kamera), og hentet da varene på butikken her i byen. Funket fint.
Har handlet kamera på nettet to ganger og var godt fornøyd. Den ene gangen på MPX. Husker ikke hvor det var første gang.
De gangene jeg har kjøpt mobil har det også vært på nett.

Har du sett på nettsiden akamera.no? Der har de mye nyttig info.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.