|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Dette er en fin påminnelse synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP - en venninneklubb?digresjon: Egentlig ble jeg ganske nysgjerrig på hvilken "bagasje" jeg har med meg fra tidligere, siden jeg er mangeårig forumbruker og har "truffet" manger her inne på NM. Men når det er sagt så må jeg også si at jeg har blitt mottat kjempefint her inne. Jeg ER jo nykommer med mine tragiske 56 innlegg
![]() |
#63 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP - en venninneklubb?
Jepp!
![]() |
#64 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Interessant innlegg ble til veldig fin tråd, ullmor.
![]() |
![]() |
#65 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Godt skrevet.
![]() |
#66 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#67 |
Bedreviter
|
Nå måtte jeg jammen lese hva du egentlig hadde skrevet i introduksjonen din. Hvorfor i alle dager ville noen rødprikke deg der?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg og måtte inn og titte. Nysgjerrig jeg?
![]() |
![]() |
#69 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Jeg også måtte inn å lese. Så heller ikke noe galt der.
![]() |
#70 |
|
Enda en nysgjerrig. Og enda en som ikke ser grunn til rødprikking.
![]() |
#71 |
Bedreviter
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Forøvrig så er det å skrive i egen blogg (og holde den åpen for alle en stund, slik at den blir sett) den beste måten å få tilgang til andre blogger på, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Jeg har egentlig veldig lite å utsette på FP som forum. Jeg kan til dels være enig med Jessica at fokuset på høyere utdannelse er stort, og jeg opplever det som at man oppfattes å være på et lavere nivå skulle man mangle disse ekstra årene på skole. Men, noe av det som er veldig bra med FP, er at man i motsetning til på f.eks. NM, opplever brukere som forsvarer og argumenterer for enkelte syn og saker uten at de nødvendigvis gjør det samme selv. Det er en spøk gående om DårligMorTM, og det er både avslappende og befriende å kunne diskutere med tenkende mennesker som ikke bare er på forum for å snakke om bæsj eller delta i kozezkravletråder. FP er et diskusjonsforum, noe flere andre forum gir seg ut for å være, men egentlig ikke er.
![]() |
#73 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
... med mjuke pigger...
Jeg kan forsikre deg om at FP skiller seg ut fra andre nettsteder med fora! Hva det er skrev jeg litt om i hovedinnlegget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Pauset
|
Jeg mener virkelig at vi som er gamle "travere" her inne må ta slike "signaler" som ullmor kommer med på alvor. Jeg mener å huske at det var diskusjon om dette med ironi tidligere og der det var enighet om at ironi skulle markeres med at det var ironi i en parantes.... eller tar jeg feil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
... med mjuke pigger...
Jeg har også brukt en del tid (for mye?) på diverse nettsteder med fora og ser at problemstillingen min ikke er unik i så måte, men det som skiller FP fra andre steder er forventningen om hva man skal forstå. Noen ganger leser jeg morsomme innlegg for så å skjønne at de ikke var ment morsomme i det hele tatt. Jeg skjønte rett og slett ikke at noen kunne ta den slags personlig og jeg leste det med ironi i stedet for i dypeste alvor. Det har jeg ikke opplevd på andre nettsteder. En annen ting er at dette er et lite nettsted og man blir raskere dømt/kritisert for forhold som hadde blitt oversett et sted med flere medlemmer. Det er rett og slett ikke medlemmer nok til å få sympati/støtte når man først har tirret noen på seg (uten at det var meningen), kanskje? Jeg var klar over denne "risikoen" før jeg meldte meg inn og jeg ser at jeg tenkte riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Mye jeg er enig i her egentlig! Har bare vært medlem i 3 mnd, så er vel relativt fersk. Merket ganske fort at det var mange skrevne og uskrevne regler her, og er enig med Tove i at jeg også følte "fjortisvibbene" litt. (Ironisk, med tanke på at det visstnok skal være så mange høyt utdannede her |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
... med mjuke pigger...
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Jeg fortsetter gjerne denne diskusjonen i morgen, men må logge av nå. Håper ingen synes jeg drar det for mye ut, men som sagt "bor" jeg ikke på FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Ekvilist
|
Jeg er muligens ufølsom og lite inkluderende, men jeg kjenner at dersom jeg skal understreke morsomheter med seriøse og forklarende paranteser, så mister jeg liksom litt av det som gjør at jeg faktisk trives og er avslappet her. "Ja, for alle vet jo at Mim kun bruker toroposer!
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 14-06-08 kl 22:12. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
© All rights reserved
|
Merkere at det ironi?
Hjelpes, så trangsynt uttalelse. Hva vet du om andres aktive liv? |
![]() |
![]() |
![]() |