|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Utholdenhet i ekteskapet
Jeg er usikker på om det føles så veldig stabilt for et barn som lever med foreldre som egentlig burde vært skilt, men som lever sammen for barnas skyld. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
I det tilfellet jeg viste til nå, er det jo snakk om foreldre som er skilt, men som bor hver sin uke i huset der barna bor. Altså, de beholder huset, kjøper hver sin leilighet og bor annenhver uke i huset sammen med barna og annenhver uke i leiligheten sin. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Men hvor lange tror du "idyllen" vil vare? De fleste ønsker vel fysisk nærhet, sex, en å dele livet med? Jeg tror dette kan gå for en stund, men ikke i lengden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Originala
|
Jeg har ikke prøvd det, så det er vanskelig å si. Det er jo ikke bare idyll og harmoni i velfungerende samliv heller, så man må jo ikke være bestiser til enhver tid. Og det er klart at man vil få et savn etter fysisk nærhet, sex, en kjæreste, men man får jo til gjengjeld bo sammen med barna sine. Det må da være noe? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|