|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Mannens hår
Har du ingen preferanser på hår? Skallet med grått hår i hestehale høres også greit ut?
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Ja, det er greit. Noen passer til det, noen ikke. Jeg er generelt sett veldig lite opptatt av hvordan menn ser ut, jeg er derimot temmelig opphengt i andre karaktertrekk. Folk tiltrekkes av forskjellige ting.
|
|
|
#4 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm. Så dersom denne mannen hadde hatt disse karaktertrekkene du tenner på, så hadde du blitt supertent? Jeg bare spør av ren nysgjerrighet, for da er vi rimelig ulikt skrudd sammen.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
*he* *he* Han ser ikke ut som drømmemannen min, nei. Men jeg har gjennom årene blitt begeistret for menn som jeg vet andre her karakterisert som mindre pene. Og de mennene jeg blir begeistret for ligner heller ikke på hverandre fysisk. Synes det er interessant å se på hva man faller for hos det motsatte kjønn.
|
|
|
#6 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes han hadde "snille øyne". Jeg ville heller hatt han her hvis han var snill og god enn en psykopat i Brad Pitt-kropp.
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Mannens hårMannen har litt lengde på sitt mørke hår, og det kler han absolutt best! (Ned til skuldrene på det lengste atm. vel, nå er han nyklippet.)
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 16-06-08 kl 14:25. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|