|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?
Har jeg trykket på den knappen? Den er vel litt drøy? Syns det er et ganske stort hopp fra min kommentar og til plutselig å beskylde alle med 4000 innlegg for å være dårlige mødre??? (lav arbeidsmoral derimot- se det er en annen sak |
|
|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Multitaske, kjære deg, multitaske. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Altså: enten får du signere Ru eller la det være. Sånn sniksignering som det der er bare for feiginger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
'Innhold' er vel å ta i.
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Jeg mente ikke å uttale meg om hva din hensikt med innleggene var. Jeg prøvde å være grei og informere deg om hvorfor du fikk motbør. Akkurat sånn som man i denne tråden oppfordrer de erfarne til å gjøre overfor de nye. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tåler regn
|
Jeg er en del her inne, men jeg også er imponert over de som klarer 4000 innlegg i året. Uten at det er ment som kritikk. Så ikke ta deg nær av at noen "later" som de tar seg nær av det rina. Disse jentene her inne tåler det |
|
|
|
|
|
#10 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: FP - en venninneklubb?Ser ikke ut til at jeg har lav arbeidsmoral da hvertfall. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|