Sv: Håret er oransje...
Opprinnelig lagt inn av cilen, her.
Hvor lyse er stripene? Jeg hadde puttet i en beige farge i samme tonehøyde. Prøv å ta i fargen kun på stripene hvis du får det til.
De er ikke lyse - nettopp for å unngå at det skulle bli knall oransje. De er kanskje bare en tone lysere enn mitt nå mørkebrune hår - og det fikk i grunnen bare håret til å se ut som det er badet i mørk oransje...
Når jeg skal kjøpe farge selv, hvilke farger er det som er beige? For de heter jo ikke det, eller?
Egentlig ville jeg hatt det hele lysere i en nøytral mellombrun farge.
Er redd for at det bare skal bli enda mørkere om jeg farger på nytt, men vurderte å bare farge overhåret i en lys brun nøytral farge?
Også lurer jeg på om jeg bare ødelegger det litt porøse håret mitt med fargerunde 3 på få dager...?
Aller helst skulle jeg bare ha lysnet det hele endel med striper og SÅ farget med en mellombrun farge - men jeg vet ikke hvor mye det er lurt å styre med dette selv.
Og jeg orker ikke å gå tilbake til frisøren. De ser bare dumt på meg når jeg ber om lyse striper UTEN oransjeskjær.
Trodde man kunne blande fargestoff i blekestoffet jeg?
Men jeg har jo liten peil på dette.
Tusen takk for svar, alle!