Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lekkert

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 22:08   #21
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lekkert

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Var på Glitter her en dag og de hadde fått inn masse sånn 80-tallsstæsj i gul og orange plast. Følte ikke behov for å kjøpe...

Det er i grunnen litt morsomt, dette fenomenet med at 80-tallet er "kommet tilbake" - for det som er nå treffer liksom ikke 100 % sjøl om man godt kan se inspirasjonen. Skolen til ungene hadde jubileumsforestilling i høst, og et av trinnene hadde moteoppvisning med 80-tallsklær. Av rundt 30 antrekk som ble vist var det bare 4-5 som traff meg som var tenåring på 80-tallet - og det var helt tydelig klær fra perioden som var henta fram fra kjellere og loft. Resten var moderne klær inspirert av 80-tallet, og sjøl om jeg så slektskapet var det ikke riktig likevel.

Gammel 17-06-08, 22:10   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å himmel og hav!

Nå fikk jeg litt magekramper ved tanken på hvordan seg så ut... Også sååå fin jeg var kledd i lyserosa, mintrønt, turkis, store mohairgensere, plastøredobber og med digre permanentkrøller, uglebriller og grønn eller rosa øyenskygge, fordi jeg "bare ikke kledde blå øyeskygge, altså."

Gammel 17-06-08, 22:12   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Xian, de sveisene er virkelig ubetalelige!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 22:16   #24
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å himmel og hav!

Nå fikk jeg litt magekramper ved tanken på hvordan seg så ut... Også sååå fin jeg var kledd i lyserosa, mintrønt, turkis, store mohairgensere, plastøredobber og med digre permanentkrøller, uglebriller og grønn eller rosa øyenskygge, fordi jeg "bare ikke kledde blå øyeskygge, altså."

Jeg har faktisk fremdeles min store mohairgenser fra 1989 som min mor strikket til meg: Den er mintgrønn på venstre side og rosa på høyre, og delt opp i midten med et fænsi sikksakkmønster.
Og ja - jeg bruker den fremdeles.
Faktisk, så er jeg veldig glad i mange elementer av 80-tallsmoten og bruker mye av den til daglig.
Venninnene mine sier at de ikke kjenner noen andre som kunne kommet unna med det med så mye stil som jeg gjør.

Gammel 17-06-08, 22:18   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er, av en eller annen grunn, ikke det minste flau over hva jeg iførte meg på åttitallet. Men jeg var nok ikke helt "mainstream" heller.

Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 22:28   #26
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

:dulter på FarOutFishing:

Jeg var den eneste jenta på konfirmasjonsbildet som har glatt hår, faktisk nesten den eneste konfirmanten når jeg tenker meg rundt. Helt ute av mainstreamen var jeg dog ikke. I dag snakker man om lollipop-kjendiser, men 80-tallet var lollipopens storhetstid i motebildet der jeg vokste opp. Selv de mer polstra lår og legger så ut som pipestilker i forhold til den oppuffa overkroppen jeg fikk av den deilige og gedigne blå boblejakka mi.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 22:52   #27
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg har en svært - eh, variert smak, kan man si.

Jeg er vel ikke akkurat A4 hva smak angår jeg heller.

Gammel 18-06-08, 00:00   #28
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke noen Ball genser, men en som var helt lik da som det stod Saba på i stedenfor ball. Jepp bind reklame......

Grorudpalme og tuppert hår var jo så stilig, spesielt sammen med overdrevent store mengder med blå øyenskygge og ikke minst like blå mascara.

Gammel 18-06-08, 10:18   #29
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg hadde ikke noen Ball genser, men en som var helt lik da som det stod Saba på i stedenfor ball. Jepp bind reklame......

Du tuller?!

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:33   #30
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

[quote=Mams;1052016]Jeg hadde ikke noen Ball genser, men en som var helt lik da som det stod Saba på i stedenfor ball. Jepp bind reklame......

Vi hadde faktisk reklame for Saba bakpå fotballdraktene våre... Ikke det minste flaut når man er i alderen 12-14 år....

Gammel 18-06-08, 10:40   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Å gud bedre, jeg hadde nektet.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.