|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Byfolk og rovdyrvern
Bønna, nå får du roe ned et hakk. Makan til skremselspropaganda!
|
|
|
|
#2 |
|
Deltidsmamma
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Mennesker dør av vepsestikk i Norge, vis litt respekt og sett deg inn i temaet før du skriver om det |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Folk dør av vepsestikk - én til to i året bare i Norge, ifølge direktøren for Folkehelseinstituttet. Dødsfall er dermed en slett ikke usannsynlig konsekvens av vepseangrep. Hvorfor anser du denne typen dødsfall som mindre alvorlige enn dødsfall fra bjørneangrep?
|
|
|
#5 |
|
Deltidsmamma
|
Les setningen min: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Byfolk og rovdyrvernNå er vel ikke mennesket en del av bjørnens naturlige bytte heller. Jeg tror nok de er reddere for oss enn vi er for dem. |
|
|
|
#7 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Byfolk og rovdyrvernJeg mener fortsatt at man skal vise respekt for bjørnen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Mener du at noen her sier at man ikke skal vise respekt for bjørn? Hvis ikke så skjønner jeg ikke logikken i hvorfor du drar det fram som et argument.
|
|
|
#9 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ja. Man bør vise respekt for bjørn, ulv, gaupe, okse, elg og andre store dyr, og vite hvordan man skal oppføre seg. Men det er en mellomting mellom å utrydde bjørn og å løpe bort og kose bamsen. Vær så snill, bønna, ikke lat som om jeg eller andre har sagt at man ikke skal vise respekt for store dyr.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|