|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Hva bør en basisgarderobe inneholde?Vi er like gamle, og garderoben min baserer seg på svart skinnjakke, jeans som er rocka men fortsatt voksne ikke type "killah babe"-snitt, masse t-skjorter med trykk, en draktsak type grå nålestripet med rett bukse og vest, (den kan rockes kraftig opp), trenchcoat, pologensere og noen hvite skjorter. (Og hettejakker. Jeg overlever ikke uten hettejakker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør en basisgarderobe inneholde?
|
|
|
#3 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør en basisgarderobe inneholde?Min garderobe inneholder ikke halvparten av det LaRedoute anbefaler.
|
|
|
#4 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bør en basisgarderobe inneholde?
Jeg er også veldig glad i hette jakker. Problemet mitt er vel kanskje at jeg ikke klarer å plukke ut ting som kan settes sammen til et antrekk(og gjerne kunne mikses med andre ting jeg har i skapet).
Akkurat der har du nok beskrevet min garderobe ganske så treffende, DM.
Det gjør jeg også. Kanskje de mener at det er lurt å la bh'n få lufte seg litt mer enn over natten etter bruk
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|