|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?
Det tenker jeg også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Der serverte du argumentet jeg egentlig ikke ønsket å lese i denne tråden. Et tungt argument mot opprettelsen av en hver form for lukkede grupper på internett. Poenget med å danne en lukket gruppe er jo at folks skal være "virkelige", seg selv i den. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Jeg skjønner alle argumentene for at dere ønsker dere en slik gruppe, og har ikke så mange "motargumenter" mot dem. Motforestillingene mine dreier seg med om hvorvidt en slik gruppe er bra for forumet som helhet, de er ikke egentlig argumenter mot de personlige argumentene Knerten presenterer. Så ikke ta dem personlig på den måten, OK?
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Så klart er man det. Men om noen blir sure for at dere evt senere skulle bestemme dere for at det ikke fungerer. Konsekvensen blir jo ingenting annet enn forbipasserende sure miner evt. Det er det da her rett som det er. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?Jeg skulle ønske det kunne blitt et lukket forum ja...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|