|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!Kjempefin link! Det eneste som er dumt er at de ikke har laget enn for de med små pupper. Det er også vanskelig å finne riktig størrelse da.
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!
Kan ikke tipsene anvendes nedover i str også? (Jeg venter på at filmen skal laste ned. Det gikk litt tregt. – Mange som er innom samtidig kanskje?)
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvordan finne den perfekte bh - fabelaktig film som viser alle tipsene!!!
Joda, men hun som var testperson hadde ganske store pupper. Og så er problemstillingene til de med små pupper litt annerledes enn for de med store. Vi trenger ikke bekymre oss for vektbelastning og stropper som gnager, med jeg har problemer med å finne en bred nok cup som ikke stikker for langt ut. Problemet er at puppene mine er vide i omkrets men stikker ikke så mye ut (jess de hørtes lekre ut
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|