Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 19:55   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Kaka står nå i ovnen, og jeg må si jeg er spent på resultatet. Måtte ta langpanna som hører til ovnen, de andre var for små. Noen som har brukt vanlig langpanne?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 19:59   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kaka står nå i ovnen, og jeg må si jeg er spent på resultatet. Måtte ta langpanna som hører til ovnen, de andre var for små. Noen som har brukt vanlig langpanne?

Spent på å høre resultatet. Eg og må isåfall bruke langpanna til ovnen.

Gammel 26-06-08, 20:14   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg brukte vanlig langpanne (en dyp en) på tirsdag, og resultatet ble kjempebra.

Gammel 26-06-08, 20:23   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg brukte vanlig langpanne (en dyp en) på tirsdag, og resultatet ble kjempebra.

Godt å høre! Det er ca 10 min igjen av steketiden og den ser utrolig god ut.

Gammel 26-06-08, 22:36   #5
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Gleder meg til å bake denne herligheten i helgen

Gammel 26-06-08, 22:43   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Kaka ble perfekt, langpanna var ikke for stor.

Gammel 26-06-08, 23:16   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kaka ble perfekt, langpanna var ikke for stor.

Supert.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.