|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å ignorere borettslagets regler
Håhei, det hadde du ikke sagt om du hadde sittet her og hørt borret i murveggen eller bankingen. Mannen min trodde HELT sikkert at det var naboene rett over oss som holdt på, han nektet å tro det var i fjerde. Men det var det altså. Det er helt sykt hvordan lydene høres overalt her i blokkene.
![]() |
#2 |
Ustabil
|
Jeg syns det høres ut som om det er ekstremt lytt der du bor. Og dermed tror jeg det blir enda vanskeligere å nå fram med klager. For når du faktisk kan høre så mye som du her beskriver, da er det nesten umulig for å folk å få gjort noe uten å forstyrre andre. Mitt beste råd da er å flytte. Jeg hadde ikke orket å høre toalettlyder fra naboene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei du kan så si. Det er ikke akkurat favoritt-lydene mine.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Det å ignorere borettslagets reglerVi bodde tidligere i en leilighet i et gammelt borettslag fra 30-tallet. Naboen på 95 har bodd der siden innflytningen omtrent, og kunne oppdatere oss på tidligere tiders husordensregler. Det var selvsagt inntil nylig ikke lov å tørke klær på søndager (det er sikkert vanlig fremdeles). Det var også egne tørkestativer for hver oppgang, eller, hver oppgang hadde sin anviste del av fellestørkestativet! Det var ordnung, det.
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Det å ignorere borettslagets reglerI vårt borettslag var det ved forrige generalforsamling forslag om å forby klesvask (i egen leilighet) på søndager. Barnefamiliene møtte mannssterke opp og stemte forslaget nord og ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|