Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Avsporing fra grått-hår-tråd

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-08, 18:50   #21
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing fra grått-hår-tråd

Jeg er langt mere bekymret over håret som faller ut en det som er grått.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 19:11   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra Grått hår-tråd

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg synes farge gjerne blir hardt mot ansiktet mitt selv om jeg velger noe som likner egen hårfarge. I tillegg synes jeg hvithåra blir enda tydeligere når de dukker opp i etterveksten etter farging. Foreløpig liker jeg håret mitt nok som det er, selv med litt hvitt i. Men jeg inrømmer at jeg napper ut de hvithåra som er mest påtrengende. Skulle mye bli hvitt på en gang må jeg nesten farge, i hvert fall hvis jeg skal fortsette å ha langt hår. Ser litt rart ut med hvitt øverst og brunblondt nederst.

Det er ikke slik det skjer, tror jeg. Fargen "suges ut" av hele hårstrået, litt på samme måte som klorofyllet av bladene på høsten. Det er bare evt. kunstig farge som kamuflerer alt annet enn det innerste.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 19:19   #23
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det avhenger av hvilken hårfarge man har. Svarthårete slipper jo ikke unna med noe som helst. Slike kommunefargete som meg blir derimot ikke så fort avslørt. Generelt synes jeg uansett at det er penest å gjemme det grå. Striper er en fin måte å kamuflere et lett grånende hode, da blir ikke fargene så harde mot ansiktet.

Selv har jeg hittil funnet to grå hårstrå, begge dukket opp på tredveårsdagen min. Idet de har blitt til fem har jeg bestemt meg for å stripe håret. Det blir vel sånn ca neste uke, tenker jeg. Jeg mistenker nemlig at det ligger tre uoppdagete grå hårstrå innimellom tjafset, jeg har bare ikke hatt tid til å se etter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 19:56   #24
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det må få være opp til hver enkelt. Jeg fikk mine første grå hår i midten av tjueåra, men hadde allerede farget håret fra jeg var nitten, så det har jeg fortsatt med. I motseting til Silje foretrekker jeg farget hår, jeg syns det er kjedelig å slå seg til ro med kun det naturlige.

Samme her, men jeg begynte enda før. Var nok ikke mer enn 15-16 da jeg farget det første gangen. Har fortsatt med det, i alle tenkelige (og utenkelige) fargevarianter. Det kommer jeg til å fortsette med.

Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 20:04   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Man jo ikke, men personlig synes jeg at grått hår har en tendens til å få en til å se eldre ut.

Det er vel ikke bare din personlige synsing, men et ganskeubestridt fakta at grått hår forbindes med økt alder

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg kjenner at jeg også er litt der - hårfarging er for å sprite opp utseendet en sjelden gang, men ellers er det helt greit med grå fartsstriper.

Hmm. Denne skjønner jeg ikke. Jeg ville iallefall følt meg litt smådum dersom alle rundt meg var klar over mine gråe hår til hverdags, men så skulle jeg plutselig med ujevne mellomrom farge det. Alle vil jo legge veldig merke til den fargen.

JEG ville absolutt farget håret om det ble grått nå, og jeg undres endel over hvorfor ikke flere gjør det og beholder sin ungdom litt lengre.
Min mor er 58 og nekter å farge og hun ser mye mye eldre ut enn hun hadde trengt, og enn sine venninner.
Det er da ikke sååå hassel å farge vel? Kontra å se såpass mye eldre ut?

Gammel 27-06-08, 21:20   #26
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hmm. Denne skjønner jeg ikke. Jeg ville iallefall følt meg litt smådum dersom alle rundt meg var klar over mine gråe hår til hverdags, men så skulle jeg plutselig med ujevne mellomrom farge det. Alle vil jo legge veldig merke til den fargen.

Jeg farger ikke for å skjule de grå hårene de få gangene jeg gjør det (ca 1 gang pr år), men for å sprite opp min egen farge litt. Jeg er slett ikke flau over å ha grå hår og har ingen behov for å kamuflere det, det er ikke sånn at jeg er redd for å bli avslørt. Når jeg gjør det, farger jeg uansett håret i en nyansen veldig nær min egen, men forskjellig nok til at oppmerksomme personer ville legge merke til det.

JEG ville absolutt farget håret om det ble grått nå, og jeg undres endel over hvorfor ikke flere gjør det og beholder sin ungdom litt lengre.
Min mor er 58 og nekter å farge og hun ser mye mye eldre ut enn hun hadde trengt, og enn sine venninner.

Man kan fint se ut som 58 år med grått hår, det er vel ikke noe mål i seg selv å se ut som man er 45 hvis man er 58. Jeg synes tvert i mot at sånt virker krampeaktig og jålete :stiller meg lagelig til for hogg:. Det kommer jo an på hva slags verdier man har, hva slags person man er. Jeg synes på det jevne det er viktigere å ikke utsette kroppen og håret for massevis av kjemikalier* enn å prøve å gjøre meg yngre enn jeg er. Jeg ser ut så gammel som jeg er, og trives med det. I tillegg synes jeg ikke det er verdt hverken tiden det tar eller pengene det koster å holde håret farget hele tiden. Jeg forundrer meg over folk som så vidt får det til å gå rundt økonomisk, men som har råd til frisørregninger på langt over 1000 kroner flere ganger i året. Vi er rett og slett forskjellige.

*Jeg tror personlig at den eksplosive økningen i allergier de siste tiår i stor grad kommer av alle stoffer vi frivillig og ufrivillig utsetter oss for, gjennom mat, produkter vi bruker og miljøet generelt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 21:30   #27
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg farger ikke for å skjule de grå hårene de få gangene jeg gjør det (ca 1 gang pr år), men for å sprite opp min egen farge litt. Jeg er slett ikke flau over å ha grå hår og har ingen behov for å kamuflere det, det er ikke sånn at jeg er redd for å bli avslørt. Når jeg gjør det, farger jeg uansett håret i en nyansen veldig nær min egen, men forskjellig nok til at oppmerksomme personer ville legge merke til det.

Man kan fint se ut som 58 år med grått hår, det er vel ikke noe mål i seg selv å se ut som man er 45 hvis man er 58. Jeg synes tvert i mot at sånt virker krampeaktig og jålete :stiller meg lagelig til for hogg:. Det kommer jo an på hva slags verdier man har, hva slags person man er. Jeg synes på det jevne det er viktigere å ikke utsette kroppen og håret for massevis av kjemikalier* enn å prøve å gjøre meg yngre enn jeg er. Jeg ser ut så gammel som jeg er, og trives med det. I tillegg synes jeg ikke det er verdt hverken tiden det tar eller pengene det koster å holde håret farget hele tiden. Jeg forundrer meg over folk som så vidt får det til å gå rundt økonomisk, men som har råd til frisørregninger på langt over 1000 kroner flere ganger i året. Vi er rett og slett forskjellige.

*Jeg tror personlig at den eksplosive økningen i allergier de siste tiår i stor grad kommer av alle stoffer vi frivillig og ufrivillig utsetter oss for, gjennom mat, produkter vi bruker og miljøet generelt.

Jeg tror ikke man skader seg selv med hårfarging og har heller ikke så dårlig råd at dette er et argument i min verden.
Jeg kan dessuten leve med å ha noen "feile" verdier om å holde meg yngre enn jeg er. Jeg må ikke se ut som 45 når jeg er 58, men hadde syns det var særdeles hyggelig dersom noen trodde det. Om en pakke glansvask kan gi meg litt billig utseende-selvtillitt så ja takk!!

Gammel 27-06-08, 21:48   #28
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke man skader seg selv med hårfarging og har heller ikke så dårlig råd at dette er et argument i min verden.
Jeg kan dessuten leve med å ha noen "feile" verdier om å holde meg yngre enn jeg er. Jeg må ikke se ut som 45 når jeg er 58, men hadde syns det var særdeles hyggelig dersom noen trodde det. Om en pakke glansvask kan gi meg litt billig utseende-selvtillitt så ja takk!!

Om dine verdier er "feilere" enn mine vet jeg ikke. Man er vel bare forskjellige. Jeg ville bare prøve å forklare det du sa at du ikke skjønte i min måte.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 22:05   #29
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man ser ihvertfall mye eldre ut når man har går hår.

Gammel 27-06-08, 22:37   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjelder forfengelighet/å pynte seg/å "holde seg ung" har man gjerne sine egne "spesialområder", er mitt inntrykk. Jeg er f.eks. ganske jålete når det gjelder klær, og forlater aldri huset uten sminke. Håret, derimot, gidder jeg ikke gjøre noe med - verken farging, stilig klipp, bruk av hårprodukter e.l. Ragget henger rett ned i sin naturlige kommuneblonde kulør. Det er kanskje rart når jeg liker å pynte meg ellers, men hår er altså et forsømt område hos meg. Derfor kan jeg heller ikke se for meg at jeg plutselig skal begynne å farge det når det gråner, ei heller legge igjen flerfoldige tusen hos frisøren flere ganger i året. Jeg tar ut mitt jåleri på andre felter.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 01:26   #31
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er relativt mørk i håret og fikk mine første gråe hår i midten av tjueårene, som Glitter. Jeg var nesten single, utrolig uetablert og hadde i grunnen farget håret i årevis. Det har jeg fortsatt med. Jeg syns jeg er litt vel ung for å være så gråspettet som jeg er, og farger det fortsatt. Men jeg trener på å venne meg til at jeg nok blir grå like ung som mine foreldre. Fordelen er at de har utrolig vakre, hvite manker.

Min mor er like gammel som din, og det er lenge siden hun sluttet å farge håret. Hun er flott og ser omtrent så gammel ut som hun er. Om hun hadde farget det, hadde det derimot sett grusomt ut. Hun er veldig lys, og med de gråe hårene så endrer også fargene i ansiktet seg, noe som gjør at det er lett å se på eldre kvinner at de farger håret. Og det er ikke særlig flaterende, syns jeg. Så faktisk kommer det et naturlig skille på når man bør slutte å farge håret.

Gammel 28-06-08, 01:28   #32
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Man ser ihvertfall mye eldre ut når man har går hår.

Man ser også utrolig gammel og desperat ut om man farger veldig grått hår.

Gammel 28-06-08, 01:34   #33
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg farget lenge før de små grå begynte å vise seg, og fortsatte etterpå også. Nå er det mye grått, og det er ikke striper, men store felt, så nå er jeg veldig bevisst på å farge.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 01:34   #34
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hadde farget det. Og kanskje jeg allerede har grå hår? :striper håret:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 10:11   #35
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke helt poenget med å se yngre ut enn man er. Jeg tror jeg ser temmelig nøyaktig 36 år gammel ut. Kanskje et par år eldre på de dagene søvnløsheten viser mest. Jeg prøver å kjenne etter og nei, det gjør meg ingenting, og jeg hadde IKKE blitt glad om noen trodde jeg var 30. Hvorfor skal man se yngre ut??

Jeg tror trenden med farget hår langt oppi årene begynner å snu. I USA har jo ALLE farget håret, men der har det akkurat kommet en bølge der det å beholde det grå er det "siste nye". Med medhørende bokutgivelser om emnet, selvsagt.

Jeg TROR at jeg etter 50 vil syns grått hår er helt ok. De i slekta som jeg ligner på har blitt sent grå, men blitt veldig, veldig vakre gamle mennesker. Ingen av dem har sett yngre ut enn de var, men VAKRE.

Nydelig stålgrått hår, dype "livsrynker", mørke og dype øyne. Litt Halldis Moren Vesaas. Så jeg ser lyst på det.

Gammel 28-06-08, 10:46   #36
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skjønner ikke helt poenget med å se yngre ut enn man er. Jeg tror jeg ser temmelig nøyaktig 36 år gammel ut. Kanskje et par år eldre på de dagene søvnløsheten viser mest. Jeg prøver å kjenne etter og nei, det gjør meg ingenting, og jeg hadde IKKE blitt glad om noen trodde jeg var 30. Hvorfor skal man se yngre ut??

Jeg er 31 og ønsker ikke å bli spurt om leg på polet. Jeg blir derimot smigret når noen tror jeg er 26-27, nettopp fordi de mener at jeg ser "bra ut", har "holdt meg". I noen sammenhenger ønsker jeg derimot pondusen alderen gir meg og jeg ønsker meg nesten en liten rynke for å få den.

Dette med å holde seg ung henger sammen med å se bra ut (for meg). Det viser at man ikke gir bæng i utseende og gjør en attraktiv.
JEG blir alltid forundret over folk som virkelig ikke løfter en finger for å se bedre ut. Ofte har de et flott utgangspunkt, men velger å ikke gjøre noenting for å pynte seg litt. Det forteller meg litt om en person også.

Jeg skal ikke gå i magekorte topper som 50-åring og ønsker ikke å se ut som om jeg seriøst prøver å se ung-ung ut. Men jeg vil gjerne være av de 50-åringene som folk ser på og sier at "hun har jammen holdt seg bra". Om det er pga en glansvask, littsolpudder, en slank midje, en kul bukse eller rett og slett gode gener - ja, så er det like hyggelig uansett.

Gammel 28-06-08, 10:55   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Min mor er like gammel som din, og det er lenge siden hun sluttet å farge håret. Hun er flott og ser omtrent så gammel ut som hun er.

Min mamma også. Hun er 61, har grått hår, men er en nydelig dame, som ser akkurat passe gammel ut.

JEG blir alltid forundret over folk som virkelig ikke løfter en finger for å se bedre ut. Ofte har de et flott utgangspunkt, men velger å ikke gjøre noenting for å pynte seg litt. Det forteller meg litt om en person også.

Jeg skjønner ikke helt at du ikke ser at dette gjelder deg og din smak. At andre velger å ikke farge håret sitt betyr ikke at de ikke bryr seg om utseendet sitt, de velger bare annerledes enn deg. Jeg syns for eksempel det ikke er spesielt classy med bleket hår, men jeg mener ikke at de som som gjør det ikke bryr seg om utseendet sitt, selv om jeg ikke syns det er pent.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 12:57   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Man ser også utrolig gammel og desperat ut om man farger veldig grått hår.

Det er bare tøys. Jeg har venner på min alder som er helt, helt grå, og som farger det hele tiden. Man kan ikke se det, en gang.

Man kan velge feil farger, selvsagt, det kan man i alle alderstrinn.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 13:13   #39
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror ikke jeg gidder å farge det om det blir grått..., men jeg vet jo ikke...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 13:43   #40
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skjønner ikke helt at du ikke ser at dette gjelder deg og din smak. At andre velger å ikke farge håret sitt betyr ikke at de ikke bryr seg om utseendet sitt, de velger bare annerledes enn deg. Jeg syns for eksempel det ikke er spesielt classy med bleket hår, men jeg mener ikke at de som som gjør det ikke bryr seg om utseendet sitt, selv om jeg ikke syns det er pent.

Jeg har da virkelig uthevet ordet JEG med store bokstaver for å understreke dette Glitter.

Og så snakket jeg generelt om å løfte en finger for utseende sitt, ikke eksklusivt om håret.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.