Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Tilbud på fremkalling noen plass?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-08, 12:57   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbud på fremkalling noen plass?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Har fått reklame om noe foto på hotmail kontoen min. skal finne ut hva det var for noe. meldte meg inn der på en konk. før jul. bestevenninna mi bruker bare de til fremmkalling

Nfoto.no

Men beskjærer de bildet selv da?
Hvis man har det samme bildet på 10x13 og 10x15, så blir det jo enten stretchet eller beskjært?

Gammel 06-07-08, 13:06   #2
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Hvis man har det samme bildet på 10x13 og 10x15, så blir det jo enten stretchet eller beskjært?

ikke brukt Nfoto (bør kanskje sjekke du ut), men har aldri fått beskjærte eller strukket bilder. Har evt fått blanding av 10x13 og 10x15 hvis jeg har hatt forskjellig format på mine, noe jeg ikke har sett på som et problem for meg. Har evt beskjært de (eller "croppet") selv før jeg har sendt de til fremkalling slik at jeg får de slik jeg ønsker.

Gammel 06-07-08, 13:17   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Vet ikke. er det ikke bare å laste opp et bilde å se?

aldri bruk de, men som sagt en venninne bruker bare de. hun er sånn scrappe menneske

Gammel 06-07-08, 13:29   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Typisk..tenkte å prøve Nfoto.
Men så er det noe som skjærer seg med ActiveX control.

Image Uploader ActiveX control is necessary to upload your files quickly and easily. You will be able to select multiple images in user-friendly interface instead of clumsy input fields with Browse button. Installation will take up to few minutes, please be patient. To install Image Uploader, please click on Information Bar. After page reloading select Yes when you see the installation dialog.

NOTE: If control fails to be installed, it may mean that it has been inserted to the page incorrectly. Refer Image Uploader documentation for more details.

Prøvde å installere, trykket install, men det funket ikke. Så da må jeg vel velge noen andre likevel...

Gammel 06-07-08, 14:01   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

prøv å instaler og så lukk alle programmene. vet ikke om du bruker mozilla eller IE.
Kanskje en restart og.?!?

Gammel 07-07-08, 11:48   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

fant du noen plass å fremmkalle bildene?

Gammel 24-07-08, 15:28   #7
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

fant du noen plass å fremmkalle bildene?

Jeg skal prøve meg på ifolor, for de har tilbud akkurat nå

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.