Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Observatørens hustråd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-08, 15:10   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Jeg forsøker å planlegge mitt nye mikrohus, og er på jakt etter et møbel som kan brukes både til spisestue og å slappe av i. Vi har kjøkken og stue på tilsammen 18m2 ( ), og har mange ønsker:

-praktisk kjøkkenløsning
-spisestue med plass til minst 6
-avslappende sofa/tv-sted
-hjemmekontor

Tror dere det går an å bruke Hemnes dagseng (eller lignende) som "slagbenk"? Altså, sitte i den og spise middag inntil et spisebord?

Gammel 06-07-08, 15:15   #2
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror kanskje at Hemnes vil bli for lav til å bruke den som sittemøbel ved spisestuebordet. Da må dere i så tilfelle få bygget opp sittedelen litt. Men det var en lur løsning og ikke minst en pen en.

Men du, hvor ligger dette drømmehuset?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 15:17   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg forsøker å planlegge mitt nye mikrohus, og er på jakt etter et møbel som kan brukes både til spisestue og å slappe av i. Vi har kjøkken og stue på tilsammen 18m2 ( ), og har mange ønsker:

-praktisk kjøkkenløsning
-spisestue med plass til minst 6
-avslappende sofa/tv-sted
-hjemmekontor

Tror dere det går an å bruke Hemnes dagseng (eller lignende) som "slagbenk"? Altså, sitte i den og spise middag inntil et spisebord?

Hemnessenga ruver veldig i et lite rom. Og den er for dyp til å sitte godt i når man spiser, tror jeg. Selv med høy og hard madrass i. Slagbenk er sikkert en fin idé, men jeg ville sett meg om etter en mer "kjøkkenaktig" og litt smalere variant.

Nydelig hus!

Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 15:20   #4
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Er enig i at den nok er for dyp til å sitte godt og ruver for mye til å bruke til det du har tenkt den til. Den er også nokså tung.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
gal, hus, oppussing

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.