Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Digitalt speilrefleks. Hva anbefaler dere?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 00:22   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Digitalt speilrefleks. Hva anbefaler dere?

:abonnerer:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 09:22   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

:abonnerer:

Hvis du klikker "trådverktøy" over første innlegg, så kan du velge å abonnere der.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 09:38   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg sitter og funderer på hvilket vi skal kjøpe selv. Har flyttet fokus over på sony alpha 100. det har vunnet test for årets beste amatørkamera eller noe sånt, og de på fotobutikken skryter av det. Ender nok opp med den eller canon 400 tror jeg.... her er link: http://www.dinside.no/php/art.php?id=318690

Gammel 17-11-06, 09:43   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har Canon 350D og er kjempefornøyd.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 17:41   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

da kjøpte jeg meg en sony alpha 100 i dag!!!! Håper jeg blir fornøyd (og det blir jeg nok )

Gammel 17-11-06, 18:16   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

da kjøpte jeg meg en sony alpha 100 i dag!!!! Håper jeg blir fornøyd (og det blir jeg nok )

Gratulerer! Fornøyd blir du helt sikkert!

Gammel 17-11-06, 18:53   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har canon 350D og er kjempefornøyd.. ingenting å klage på uten min egen udugelighet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 19:20   #8
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må si at jeg liker Canon bedre enn Nikon, så jeg kommer nok til å holde meg til Canon.

Er det noen som har noen meninger om forskjellen på 30D og 400D, sånn utover prisforskjell. Noen som har prøvd begge? Er 30D verdt prisforskjellen på drøye 3 lapper?

Noen som kan anbefale en god linse til å begynne med? 20-80mm el.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 20:28   #9
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg må si at jeg liker Canon bedre enn Nikon, så jeg kommer nok til å holde meg til Canon.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.