Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 22:20   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sånn gjør jeg ofte. syntes ikke det gjør noe om den er litt ujevn jeg da.

Min blir ikke bare ujevn. Har mye hår, og tykt hår, så den blir tynn i ene enden og skikkelig fet lenger borte. Ser ikke pent ut. Ikke i nærheten av den på bildet.

Saltvannspray og saltvannspulver? Hvorfor er det lurt og hvor får jeg tak i det?

Gammel 07-07-08, 22:24   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Min blir ikke bare ujevn. Har mye hår, og tykt hår, så den blir tynn i ene enden og skikkelig fet lenger borte. Ser ikke pent ut. Ikke i nærheten av den på bildet.

Saltvannspray og saltvannspulver? Hvorfor er det lurt og hvor får jeg tak i det?

Om du har veldig tykt hår så er det ikke lurt.
Burde satse på flytende silke eller noe da....

Når jeg fletter så fletter jeg ofte ikke så langt da, men bare sånn at ikke luggen legger seg i ansiktet. Da ligger liksom fletta nedpå hodet og er bare festet med to hårnåler.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 22:31   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Om du har veldig tykt hår så er det ikke lurt.
Burde satse på flytende silke eller noe da....

Når jeg fletter så fletter jeg ofte ikke så langt da, men bare sånn at ikke luggen legger seg i ansiktet. Da ligger liksom fletta nedpå hodet og er bare festet med to hårnåler.

Flytende silke?

Skjønner jeg ikke er helt inne i dette hårgreiene.

Jeg kommer ikke langt før den er tykk altså, og dessuten så blir den jo så tynn i starten. Du har ikke bilde av deg med flette?

Gammel 07-07-08, 22:38   #4
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

BioSilk! Det er flytende silkeaktig, lukter nydelig og gjør håret glatt. Fungerer som hårkur på meg, jeg har lett for å få tørt hår. Glatter ut.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 22:59   #5
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

BioSilk! Det er flytende silkeaktig, lukter nydelig og gjør håret glatt. Fungerer som hårkur på meg, jeg har lett for å få tørt hår. Glatter ut.

BioSilk er guds gave til håret.

Kan og brukes på tørre legger, som "barberskum" osv osv.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:03   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Setter håret i hestehale men siste runden med strikken så drar eg ikkje håret heilt gjennom. Jobbar ut "tuten" litt/drar og festar den tilfeldig i strikken forskjellige steder og drar ut litt hår. Blir ein rufsete stil.

Gammel 07-07-08, 23:05   #7
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Biosilk. Er det et produkt? Hvor får jeg kjøpt det?

Gammel 07-07-08, 23:08   #8
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hos frisøren

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:24   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ebay! Selvom om jeg fikk fake produkt en gang. Men har fått riktig også, kan sjekke fra hvilken store det var.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.