|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du campinglivet?Vi kommer til å prøve campinglivet, når barna blir større. Syns det virker koselig.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du campinglivet?Campinglivet gjorde jeg meg ferdig med som barn. Det frister ikke til gjentakelse. Er nok litt for glad i komfort til å trives i telt, og for glad i privatliv til å trives på campingplass. Jeg kan forsåvidt være med på en overnatting eller to i fjellet, men ville nok helst foretrukket turisthytte. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du campinglivet?
Syns du at du får mer privatliv på en tradisjonell sydenferie altså?
|
|
|
#6 |
|
Vaklende
|
Det var helt fjernt fra min verden før jeg fikk barn, samt en villmarkens datter til venninne. Jeg grøsset godt og langt nedover ryggen ved tanken, og mine beste ferier var på luksushotell i Rio og Paris. Hotellferie på disse hotellene, med shopping og museum står for meg som et mareritt nå hvis jeg skulle reist med barn. En liten dæsj, jada. En hel uke? :dån:
Jeg lo godt av aCs innlegg her. Basert på et rent skriftlig FP-inntrykk hadde jeg store vanskeligheter med å visualisere aC nyte campinglivets gleder. Takk for tipset, det så fint ut! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Liker du campinglivet?Jeg liker at barna er fornøyd og trives.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Hvilken modell valgte du til slutt? Jeg tenker at jeg skal bestille meg et selv, kanskje også sjekke ut importmulighetene... |
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Jeg foretrekker å leie hus med egen hage og svømmebasseng, men slike tradisjonelle familieresorter er helt topp for barna, og da koser vi voksne oss også |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du noen linker til hvor man får leid feriehus da? Virker spennende.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Liker du campinglivet?Jeg elsker det. Hytter, telt, gapahuk, soving under åpen himmel. Jeg elsker fjord og fjell, og tilbringer så mye tid som mulig på slike ting. I år ble ferien tilbragt i fjellene som vanlig. Vandring i Rondane og Trollheimen i et par uker. Finnes ikke bedre. Jeg blir fysisk uvel ved tanken på storbyferie og sydenstrand.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|