Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Åndelighet og personlig erfaring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-08, 00:19   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åndelighet og personlig erfaring

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg tror at noen mennesker er utstyrt med en intuisjon som er sterkere enn hos mange andre.

Og jeg tror at de aller aller fleste av oss har dette i oss, men at de færreste av oss tør å se det i øynene... Vi stenger det ute, og legger lokk på egne evner. Dels fordi det er skremmende, og dels fordi at vi blir sett på som rare om vi åpner opp og lever etter våre evner.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 08:34   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Tja. Jeg tenker at så lenge noe virker så er det greit at jeg ikke skjønner alt. Jeg har gått både til fotsone og healing, på grunn av milde trusler og smarte incentiver fra familiemedlemmer. Her opplevde jeg tildels dramatiske endringer. Første healingopplevelse sendte meg fra haltende bekkensmerter til en mamma som kunne løpe ved siden av sykkelen, på 15 minutt. Da bryr jeg med relativt lite om hvorfor, men er bare lykkelig.

Med andre ord, jeg har hatt noen personlige opplevelser, jeg er ikke blitt direkte åndelig men er åpen for å utforske muligheter. Samtidig synes jeg det er lurt å huske på at det kan være svindlere og sjarlataner både blant leger, tannleger og i mer åndelige profesjoner. Det er smart å bruke referanser og egen vurderingsevne i alle livets situasjoner.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 09:06   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Og jeg tror at de aller aller fleste av oss har dette i oss, men at de færreste av oss tør å se det i øynene... Vi stenger det ute, og legger lokk på egne evner. Dels fordi det er skremmende, og dels fordi at vi blir sett på som rare om vi åpner opp og lever etter våre evner.

Dette tror jeg er helt riktig!

Jeg er i ferd med å åpne meg selv opp og gi slipp på negative energier og dette er utrolig frigivende og fascinerende! Har truffet flere flotte mennesker som er åpnet og har healingevner og utrolig mye spennende å fare med, og som har gitt meg mye å tenke på. Så har jeg bare blitt utrolig glad!

Flere og flere kommer til å åpne opp for det åndelige og ukjente, for å oppdage at livet får en helt annen dimensjon og mening. Tross alt så har menneskeheten vært i konstant utvikling, og det stopper ikke nå.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
i want to belive, klarsynte, skeptisk, svaksynte, synsk, x-files

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.