|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Verdens rikeste land - helsenorge, ja ?Det høres ikke bra ut slik det blir presentert i den avis"artikkelen", men det står så lite om hva det gjelder også. Alle sykdommer har sin venteliste, og det kan jo være rimelig å anta at han sto på venteliste på operasjon, og så ble det forverret og hun forsøkte å få ham operert på akutt grunnlag, men at det ikke var så lett å fikse. Folk dør i ventelistekøer her i landet desverre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens rikeste land - helsenorge, ja ?
|
|
|
#3 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er faktisk uenig i dette. Jeg er enig i at man bør ha et godt, og skattefinansiert, helsetilbud, men Norge har allerede (i motsetning til hva tabloidavisene hevder) et eksepsjonelt godt helsetilbud. Det er ingen (ingen) grenser for hvor mye penger man kan bruke på helse, og uansett hvor mye man bruker vil vi ha en yttergrense der flere kunne fått hjelp om man brukt enda mer penger. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Ben "kan få sagt det" Murphy
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Dette er jeg helt enig i. Jeg skjønner at folk klager når det kommer frem enkelthendelser som i denne linken, men jeg mener at generellt sett syter nordmenn for mye. Mye vil ha mer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|