|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaringDet som forbauser meg er at hvis man har så mange klarsynte som er interessert i å hjelpe andre uten å få betalt for det, hvorfor er det ingen som greier å finne igjen bortkomne personer eller forhindre grusomme ulykker og voldshandlinger?
|
|
|
#2 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åndelighet og personlig erfaring
Er det ikke? Det er ikke noen hemmelighet at politiet innimellom benytter seg av klarsynte, selv om det ikke er så vanlig her i Norge. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Nei, det er ingen hemmelighet. Det er heller ingen hemmelighet at "hjelpen" de tilbyr aldri fører noen vei. Eller har du noen eksempler hvor politiet kan bekrefte at saker er oppklart ved åndelig hjelp? |
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Som Nebbia sier, har hjelpen fra klarsynte noensinne ført til noe som helst? Har de noen gang kommet med opplysninger som ikke er så generelle, tilfeldige eller logiske at normal sunn fornuft kunne kommet frem til det samme?
Neppe. Det er også påfallende at alle de klarsynte kommer i ettertid av slike hendelser og sier at de så at kom til å skje. Hvorfor sa de ikke i fra da? Bestilte en annonse i New York Times? VG? Det kunne i allefall bevist at de snakket sant.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaringNå lukker jeg øynene for avataren til Pio og prøver å svare saklig på et spennende spørsmål.
Sist redigert av noen : 10-07-08 kl 12:27. Årsak: Det var visst behov for noen avsnitt i det laaange innlegget... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men jeg klarer ikke helt å fri meg for å tenke at om det kom frem iavisen at en klarsynt hadde funnet igjen ett menneske, så hadde visse skeptikere slått det fra seg som "tilfeldig".
|
![]() |
| Emneord |
| i want to belive, klarsynte, skeptisk, svaksynte, synsk, x-files |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|