|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?Sommer er tid for lettleste bøker, hittil i ferien har jeg lest: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?
Har du lest disse bøkene "hittil i ferien"?
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?Muskat: Himmel, har du gjort noe annet enn å lese? Bare den siste boken er jo på over 500 sider. Jeg sliter litt med fantasy-aspektet. Jeg elsker å sammenligne de parallelle universene, og synes at historien om Mary Malone og mulefaene er interessant, men innimellom er det mye trasking og flukt fra bad guys. Og så liker jeg vel egentlig verken Lyra eller Will noen særlig. Jeg likte den sarkastiske engelen, men han var jo ikke med i historien særlig lenge.
|
|
|
#5 |
|
|
Næh, jeg har ikke gjort så mye annet i grunn. Det er jo ferie. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?Nå er jeg forsåvidt ferdig med ferien, men boka jeg nå skal starte på er Tusen strålende soler av Khaled Hosseini. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Hm, jeg har visst ikke lest noen av disse som jeg hadde planer om å lese. Derimot har jeg lest: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?Nå har jeg endelig fått lest drageløperen og tusen stråler soler. De var på tillbud i den lokale bokhandleren her. Har også begynt på Menn som hater kvinner, men er ikke helt i det humøret om dagen.
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?Jeg har mistet evnen til å lese, og trenger noe som er så enkelt at jeg ikke kan unngå å komme meg igjennom. Derfor har jeg nå krøpet til korset og investert i Anne B. Ragdes Ligge i grønne enger (på salg, men kr 149 var på smertegrensa, det også, kjenner jeg).
|
|
|
|
#11 |
|
Kald på føttene
|
Kondolerer.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke bøker skal du lese i sommer?Er ferdig med de to første Stieg Larsson-bøkene, og har kommet godt i gang med den siste. Disse to (snart tre) i tillegg til Kate Mosse-boken utgjør opver 2000 sider gitt!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|