Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Verdens rikeste land - helsenorge, ja? (TV2 Nettavisen)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 13:11   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens rikeste land - helsenorge, ja ?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man får faen meg så mye i henda her i Norge, at jeg syns alle som klager skal holde godt kjeft eller ta en hagen og emigrere til Spania.

Uenig. Hvordan skal man kunne komme seg videre dersom man ikke tar ting som ikke fungerer opp til diskusjon. Vi kan ikke stagnere helt og hvile på laurbærene selv om vi statistisk har det godt. Det blir jo nesten som at jeg bare skal holde kjeft angående at mannen min er utro, for han er så perfekt ektemann på mange andre områder.

Benmurphy:
Takk for et interessant innlegg. Jeg skal gå inn å lese på lenkene senere i dag. Du har nok rett i at det vil være bedre å satse på litt andre områder som feks forebyggende arbeid, og når jeg tenker meg om, så er jo kulturtiltak også noe som indirekte fører til bedret helse. Det som skurrer hos meg er når folk som kunne vært reddet av feks kreft dør i ventelistekøer, og fødende sendes ut igjen med pressrier fordi sykehuset ikke har kapasitet til å ta i mot mens det samtidig opprettes en stor kostnadssluk av en opera, som bare vil bli brukt av en pitte liten gruppe av befolkningen. Kansje ompioriteringer i satseområde innen helse ville vært en løsning, men det mest innlysende for meg ville vært å bygget et nytt sykehus, og så heller bevilge litt penger til å ha opera på teatrene og konserthallene som allerede finnes.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.