Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FRP kritisk til utnevnelse av Raja som leder av UNE

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-08, 13:27   #18
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: FRP kritisk til utnevnelse av Raja som leder av UNE

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg er enig i at det er betenkningsfullt dersom du har rett; at Amundsen insinuerer at han får jobben pga annet enn faglige kvalifikasjoner; men jeg lurer på om det ikke heller er du som insinuerer at Amundsen insinuerer dette.

Opprinnelig lagt inn av Uttalelse av Amundsen i VG

- Raja har stått for liberale holdninger til norsk asylpolitikk. Det er spesielt å utnevne en person som til de grader har vært en deltager i debatten. Dette lukter politisk utnevnelse lang vei.

Jeg synes det er relativt klart at Amundsen mener Raja har fått stillingen på bakgrunn av annet enn faglige kvalifikasjoner. I tillegg setter han spørsmålstegn ved om Raja er i stand til å gjøre en god jobb. Amundsen trekker frem at han at Raja både er fylkestingsrepresentant for Venstre, at han er aktiv i samsfunnsdebatten generelt og særlig i innvandingspolitiske spørsmål. Jeg synes det er meningsløst å hevde at noe av dette er diskvalifiserer Raja fra UNE-stillingen. Jeg er overbevist om at Amundsen er en rasist - han bare ikke baller nok til å innrømme det.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.