Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 22:01   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli Hagen , hva tenker du på? (Først og sist)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hun sa nettopp at "håran reiste seg på hodet" da Sissel K. sang i stortingets julelunsj.

Lar det seg gjøre altså?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:07   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

For å være helt ærlig: hva er det nå som er så fryktelig galt med Eli Hagen???
(ja, altså bortsett fra sveisen ).

Jeg har hatt henne (og mannen....) som gjester da jeg jobbet i utlandet som reiseleder, og jeg opplevde henne nemlig som svært hyggelig og jordnær i motsetning til svæææææært mange andre kjendiser jeg har møtt i jobben min, som har direkte motbydelige "kjendis-nykker". De kjendisene er det fryktelig mange av nemlig. Og de verste er de som man minst skulle tro. Skal jeg ramse opp???

Gammel 17-11-06, 22:09   #3
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Skal jeg ramse opp???

Bondevik!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:18   #4
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Bondevik!

For eksempel... men han er langt i fra den verste i klassen hva gjelder kjendis-nykker.

Gammel 17-11-06, 22:12   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å være helt ærlig: hva er det nå som er så fryktelig galt med Eli Hagen???
(ja, altså bortsett fra sveisen ).

Jeg har hatt henne (og mannen....) som gjester da jeg jobbet i utlandet som reiseleder, og jeg opplevde henne nemlig som svært hyggelig og jordnær i motsetning til svæææææært mange andre kjendiser jeg har møtt i jobben min, som har direkte motbydelige "kjendis-nykker". De kjendisene er det fryktelig mange av nemlig. Og de verste er de som man minst skulle tro. Skal jeg ramse opp???

Jeg har også truffet henne en del ganger i forbindelse med jobb. Hyggelig og jordnær er ikke akkurat det som har slått meg.

Det er ikke noe fryktelig galt med henne. Hun har rart hår og sier mye rart. Er som en annen nevner over her mer eller mindre ufrivillig morsom. Gjerne i beste sendetid sånn at hele folket kan få det med seg. Kanskje ikke pent å le av henne, men hun velger jo selv å være i media og si rare ting, og ha rart hår.

Også er det noe med Frp og alle de rare menneskene tilknyttet partiet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:05   #6
Elin

Elin sin avatar

Standard

Også er det noe med Frp og alle de rare menneskene tilknyttet partiet.

Så meningene om Eli Hagen bunner i fordommer mot partiet generelt? Er hun spesielt rar fordi hun er fremskrittpartist?

Gammel 17-11-06, 23:12   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så meningene om Eli Hagen bunner i fordommer mot partiet generelt? Er hun spesielt rar fordi hun er fremskrittpartist?

At hun har rart hår syns jeg helt uavhengig av om hun er kona til den tidligere frp-formannen. Og siden det tross alt er hun som sier og gjør alt det rare hun sier og gjør så syns jeg hun er rar helt uavhengig av å være tilknyttet Frp.

Likevel føyer hun seg inn i en lang rekke nåværende og utsparkede Frp-medlemmer som sier og gjør rare ting.

Det kan godt være jeg har fordommer. Men jeg vet iallefall hva jeg syns det er rart å si og gjøre.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:27   #8
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At hun har rart hår syns jeg helt uavhengig av om hun er kona til den tidligere frp-formannen. Og siden det tross alt er hun som sier og gjør alt det rare hun sier og gjør så syns jeg hun er rar helt uavhengig av å være tilknyttet Frp.

Likevel føyer hun seg inn i en lang rekke nåværende og utsparkede Frp-medlemmer som sier og gjør rare ting.

Det kan godt være jeg har fordommer. Men jeg vet iallefall hva jeg syns det er rart å si og gjøre.

Signerer fullt og helt!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 03:53   #9
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg for min del skjønner ikke at det kan være noe stas og noe å hente i det at hun har vært så sjalu og usikker på mannen sin gjennom tidene. Jeg ville holdt det for meg selv. De har jo levd sammen i mange år og nå kan de kanskje få et liv uten presse og mas, - nei da skriver vi bok om hvor sjalu jeg har vært . Skjønte ikke den jeg.

Håret er jo et kapittel som godt kan skrives direkte inn i historien

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 08:12   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Og ja, det er lov å komme med personangrep og hets når det gjelder politikk, det kalles valgkamp og er en viktig del av demokratiet. Ingen kozemoze her )

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 18-11-06 kl 08:32.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 15:28   #11
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Fordommer vil jeg ikke kalle det, man vet da nok om det partiet til å mene noe om det de står for. Men som andre har sagt her; Eli Hagen er rar også helt på egenhånd.

Gammel 19-11-06, 01:46   #12
tutta
Passiv

Standard

og jeg opplevde henne nemlig som svært hyggelig og jordnær i motsetning til svæææææært mange andre kjendiser jeg har møtt i jobben min, som har direkte motbydelige "kjendis-nykker". De kjendisene er det fryktelig mange av nemlig. Og de verste er de som man minst skulle tro. Skal jeg ramse opp???

Gud bedre Ja,hvor begynner man.........

Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:52   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Dib googler straks Hilde Hummervoll.

Mere, mere, Elin !

Gammel 19-11-06, 11:12   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det kom kun noe med grise da jeg googlet Hilde Hummervoll, og de andre uforskammede kjendisser kjente jeg heller ikke igjen - så da er de kanskje mest sånn bare nesten-kjendisser ?

Alle de hyggelige kjendisser kjendte jeg igjen

Gammel 19-11-06, 15:41   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skammet med dypt og inderlig på hennes vegne. Da hun fortalte om Prins Charles og hvor fæl hun syns han var. Og hvorfor? Jo, han så ut til å kjede seg sånn under kroningen, og så syns hun han hadde vært så stygg med Diana (uttalt på norsk...). En ting er å skrive karakteristikker basert på mennesker man har god kjennskap til. Men hun vet jo ikke en tøddel mer om han en en annen Se&Hør-leser.

Og Ine Lønning kunnskapsløs og ignorant. Jaja.

Jeg syns Jan Petersen hadde et godt svar til uthengingen av Erna Solberg: Jeg holder meg da for god til den slags karakterisitikker. Det kunne ikke falt meg inn å kommentere Carl I. Hagen og Elis oppførsel på forskjellige komitereiser, for eksempel. Ja, dermed fikk han kanskje sagt litt, lell?

Sist redigert av Polyanna : 19-11-06 kl 18:03.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.