Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppestopp fra 1.august!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 20:08   #1
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Shoppestopp fra 1.august!

Fra og med 1. August og ett år framover har jeg bestemt meg for å slå et slag for miljøet(og lommeboken), ved å ikke kjøpe nye klær av noe slag. Unntaket er undertøy, sokker og evt. band-t-skjorter hvis jeg er på konsert.
Brukt er lov!
Håpet er at jeg skal finne tilbake til litt av den kreativiteten jeg hadde den gang da lommeboken var tom. Og så skal jeg selvsagt utnytte det i sosiale øyemed, dvs. bytteparty med venninner og rødvin
Nå vet jeg ikke om det passer inn på dette underforumet, men kanskje noen lar seg inspirere?Og kanskje jeg hopper innom og forteller om røverkjøp i bruktbutikkene

Gammel 21-07-08, 20:11   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppestopp fra 1.august!

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Fra og med 1. August og ett år framover har jeg bestemt meg for å slå et slag for miljøet(og lommeboken), ved å ikke kjøpe nye klær av noe slag. Unntaket er undertøy, sokker og evt. band-t-skjorter hvis jeg er på konsert.
Brukt er lov!
Håpet er at jeg skal finne tilbake til litt av den kreativiteten jeg hadde den gang da lommeboken var tom. Og så skal jeg selvsagt utnytte det i sosiale øyemed, dvs. bytteparty med venninner og rødvin
Nå vet jeg ikke om det passer inn på dette underforumet, men kanskje noen lar seg inspirere?Og kanskje jeg hopper innom og forteller om røverkjøp i bruktbutikkene

Hvis du ser under økonomiforumet har jeg faktisk startet en tråd som går frem til jul. Ang. brukt; så må er nok ikke det helt lov i den tråden altså.... Man kan melde unntak, men ikke unntak som går hele tiden. Poenget med den tråden er at man skal også bruke mindre penger på unødvendige ting, ellers kunne jeg shoppet meg ihjel på bruktting. Så kanskje dette er en egen tråd likevel.

Gammel 21-07-08, 20:14   #3
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Veldig bra initiativ, Plipp!

Jeg slenger meg på. Nå må det være stopp. Både fordi det må og må.

Tusen takk!

Gammel 21-07-08, 20:32   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra initiativ!

Jeg skal i alle fall forsøke.

Jeg eier ikke kreative evner, men kunne gjerne ha tenkt meg en egen kles-endrings-tråd for å få tips. Den kunne vært en fin motvekt til shoppetråden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.