|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarer man ikke får kjøpt i NorgeDet finnes lakrissaus til is i Sverige? :noterer febrilsk:
|
|
|
#3 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarer man ikke får kjøpt i Norge[quote=allium;1099677]Det finnes lakrissaus til is i Sverige? :noterer febrilsk:
|
|
|
#4 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarer man ikke får kjøpt i Norge
Nå bor jeg på østkanten i Oslo, så er kanskje litt bortskjemt med egenimport i butikkene jeg handler? Har sett det i et par innvandrerbutikker ihvertfall. Får ikke sjekket hvilke på en stund da jeg er på ferie litt lenger sør, men skal prøve å huske å sjekke når jeg kommer hjem og gir deg beskjed!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Matvarer man ikke får kjøpt i Norge
Åja - M&Ms! Svigers i USA kjøper M&Ms i grossistposestørrelse, som sikkert er 5kg eller noe sånt. Og snille - eller skal jeg si "snille" - som de er, tar de med seg eller sender med oss hjem. Gjett hvem i familien som er mest glad i M&Ms og gomler til det er tomt
Da skal jeg jammen gå og sjekke - takk! Jeg tror da vi har én innvandrerbutikk her, hvertfall |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarer man ikke får kjøpt i NorgeGlemte rød salamipølse (sånn lang) laget av kalkun! (tåler ikke svin). Verdt turen til Sverige alene... Nam.
|
|
|
#7 |
|
nygift
|
Sv: Matvarer man ikke får kjøpt i NorgePannekake mix, lønnesirrup, hjertepotetgull som smelter på tungen, tørketbanan med sjokotrekk, frokostblanding med marsmellows, teddy kjeks, blå brus, festis, danskepølse i SMÅ skiver, sjokomelk, egentlig bare snop ser det ut til
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|