Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Matvarer man ikke får kjøpt i Norge

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 21:17   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarer man ikke får kjøpt i Norge

GJØR du?! Hvor da?!?!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 21:20   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes lakrissaus til is i Sverige? :noterer febrilsk:

Fra USA hadde jeg med mini M&M's, fine til cookies. Men man drar jo ikke så ofte dit.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 22:12   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

[quote=allium;1099677]Det finnes lakrissaus til is i Sverige? :noterer febrilsk:

Jepp. Den er knallgod!

Gammel 23-07-08, 21:22   #4
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

GJØR du?! Hvor da?!?!!

Nå bor jeg på østkanten i Oslo, så er kanskje litt bortskjemt med egenimport i butikkene jeg handler? Har sett det i et par innvandrerbutikker ihvertfall. Får ikke sjekket hvilke på en stund da jeg er på ferie litt lenger sør, men skal prøve å huske å sjekke når jeg kommer hjem og gir deg beskjed!

Gammel 23-07-08, 21:25   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Fra USA hadde jeg med mini M&M's, fine til cookies. Men man drar jo ikke så ofte dit.

Åja - M&Ms! Svigers i USA kjøper M&Ms i grossistposestørrelse, som sikkert er 5kg eller noe sånt. Og snille - eller skal jeg si "snille" - som de er, tar de med seg eller sender med oss hjem. Gjett hvem i familien som er mest glad i M&Ms og gomler til det er tomt

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Har sett det i et par innvandrerbutikker ihvertfall.

Da skal jeg jammen gå og sjekke - takk! Jeg tror da vi har én innvandrerbutikk her, hvertfall Også skal jeg sjekke den på Oslo S.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 21:26   #6
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Glemte rød salamipølse (sånn lang) laget av kalkun! (tåler ikke svin). Verdt turen til Sverige alene... Nam.

Gammel 05-08-08, 01:49   #7
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pannekake mix, lønnesirrup, hjertepotetgull som smelter på tungen, tørketbanan med sjokotrekk, frokostblanding med marsmellows, teddy kjeks, blå brus, festis, danskepølse i SMÅ skiver, sjokomelk, egentlig bare snop ser det ut til

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 01:56   #8
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

hjertepotetgull som smelter på tungen,

Åh ... eller Stjärnor med Sour Cream and Onion fra Sverige.

Gammel 05-08-08, 02:03   #9
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Åh ... eller Stjärnor med Sour Cream and Onion fra Sverige.

Oh yes, you know it

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.