Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du noen psykopater?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-08, 21:51   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Kjenner du noen psykopater?

Ja. Vedkommende holdt på å ødelegge livet vårt. Jeg er ikke sikker på at hun har gitt seg ennå.

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 00:17   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hva het boka? Den har jeg lyst til å lese.

Boken heter: "Psykopat? historer fra virkeligheten" er skrevet av Lisbeth F. Brudal, utgitt på fagbokforlaget i 2007.

Når det er sagt vet jeg ikke om jeg vil anbefale den, tror det kommer litt an på hvorfor man vil lese om psykopater.

Gammel 27-07-08, 00:49   #3
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Boken heter: "Psykopat? historer fra virkeligheten" er skrevet av Lisbeth F. Brudal, utgitt på fagbokforlaget i 2007.

Når det er sagt vet jeg ikke om jeg vil anbefale den, tror det kommer litt an på hvorfor man vil lese om psykopater.

Jeg ønsker å lese den som fagbok - skal i gang med psykiatri nå. Dessuten liker jeg å lese om erfaringer om dette og hint.

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 00:50   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ja, dessverre

Gammel 27-07-08, 07:50   #5
Left
Passiv

Standard

Da jeg begynte å tenke etter, kom jeg på en jeg ikke hadde tenkt på på lenge som definitivt passer beskrivelsen.

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 11:26   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hun spiller på mange strenger, Lisbeth Brudal. Jeg ble anbefalt behandling hos henne (av Rikshospitalet) i forbindelse med traumer etter forrige svangerskap/fødsel. Hun har skrevet mye interessant om det temaet også. :digresjon:

Gammel 27-07-08, 14:51   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg ønsker å lese den som fagbok - skal i gang med psykiatri nå. Dessuten liker jeg å lese om erfaringer om dette og hint.

OK. Boken fokuserer veldig sterkt på manglende empati hos psykopater, personlig hadde jeg foretrukket en bredere fremstilling.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hun spiller på mange strenger, Lisbeth Brudal. Jeg ble anbefalt behandling hos henne (av Rikshospitalet) i forbindelse med traumer etter forrige svangerskap/fødsel. Hun har skrevet mye interessant om det temaet også. :digresjon:

Ja, grunnen til at jeg lest denne boken er at jeg også har lest "Psykiske reaksjoner ved svangerskap, fødsel og barseltid" og den likte jeg veldig godt. Men den favner bredere. så vidt jeg vet er det om traumer i forbindelse med svangerskap, fødsel og barseltid som er hennes spesialitet.

Gammel 27-07-08, 22:23   #8
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, dessverre.
Jeg har mistet min beste venninne til en psykopat. Jeg går med tungt hjerte og håper inderlig at hun vil komme seg vekk fra han!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.