|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nei, jeg klarer ikke tro på det hvis noen sier de synes jeg er pen. Har alltid syntes at jeg er stygg og har dårlig selvtillit mht mitt utseende.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Må bare legge til litt. Jeg har dager da jeg synes jeg ser ok ut, kanskje litt pen. Men så husker jeg alle kommentarene jeg fikk i barndommen og mobbingen, og da tenker jeg at jeg må se feil; jeg er jo ikke pen. Altså; jeg har dager der jeg kan se meg selv i speilet og synes jeg er pen, men jeg stoler ikke på min mening, og er overbevist om at alle andre synes jeg er stygg.
![]() |
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg vet ikke helt. Jeg er nok i en boble nå, men jeg har ingen problemer med å se at jeg kan være attraktiv. Når jeg smiler og ler, så er jeg ikke så verst. Nå har jeg tatt av endel av kilo så jeg føler meg mye bedre.. Om noen måneder så er superior i farta! Da vil jeg nok si at jeg er pen, og kanskje mene det.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|