|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du lest Kafka?Jeg begynte på Prosessen, men fikk hetta av den utrolig dystre og klaustrofobiske stemningen. Så det er en av få bøker jeg har lagt bort.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du lest Kafka?Jeg har "Prosessen" (fått i gave av min mor som mente at den må leses) - Jeg har enn så lenge ikke startet på den - og den har nok fulgt meg i 15 år nå. Bør man lese den da?
|
|
|
#3 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest Kafka?
Samme her...
|
|
|
|
#4 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest Kafka?Jeg har lest halve "Prosessen". Jeg skulle ha lest den ferdig, men boken forsvant, får ta fatt på resten når den dukker opp. Synes den var ganskje kjedelig, jeg er sikkert ikke smart nok til å fatte det fantastiske ved den. Synes også hovedpersonen virket som en sopp, og irriterte meg en del over personene i boken.
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Samme her. Jeg skal faktisk prøve igjen tror jeg, men får jeg samme følelsen blir den lagt bort for godt. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Samme her, men jeg var ganske ung da, så jeg vurderer å ta den frem igjen og gi den en sjanse til. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|