|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
superbruker
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?
Jepp, vet det. Selv spiser jeg sjeldent matpakke. Jeg har pålegg og brød/knekkebrød på jobben, eller kjøper salat. Jentene har som regel middagsrester i matpakken. Eldstemann har sin spesialmat.
Brødmat som er smurt om kvelden og ikke spises før ut på dagen smaker gammelt uansett hvordan den pakkes inn. Jeg klarer ikke den ekle smaken og konsistensen som det blir.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Jeg bør ideelt sett stå opp 6.15 for å rekke en kjapp dusj. 6.30 begynner prosessen med å få opp guttene. Storebror dekker bordet og tar fram pålegg mens jeg kler de minste. Når vi kommer ned skjærer jeg brød til hele hurven (tror egentlig vi bør begynne å skjære det i butikken...) og til nistemat. Jeg smører niste mens jeg spiser og guttene spiser.
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?
Merker ikke noe til det,men som sagt jeg pakker dem inn i bokser da.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|