|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spinoff - om tånegler!Ja, det var dette med tånegler. Leste i den andre tråden om fransk pedikyr at mange synes "ustelte tånegler" er ekle. Så nå sitter jeg her og lurer på om mine tånegler er ekle, da...
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Spinoff - om tånegler!Jeg klipper neglene, thats it. Det hender at jeg tar fotbad og kliner på litt lakk, sånn en gang i året eller noe. Men jeg hater tær, så jeg tar på dem minst mulig.
|
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - om tånegler!Kommer meg sjelden til fotpleier, men steller føttene selv. Tar fotbad ca 1 gang i uken, bruker pimpestein for å unngå hard hud på hælene. Bruker alltid neglelakk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff - om tånegler!Tar fotbad av og til, filer vekk hard hud. Ellers klippes neglene. Neglelakk? Jeg bare søler overalt...
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - om tånegler!Jeg tar fotbad en gang i blant, men filer ofte bort hard hud under føttene i dusjen. Ellers klipper jeg neglene, filer oppå neglene, tar bort hud rundt neglene, skraper under neglene, tar bort hår på stortærne, skyver tilbake neglebånd og lakker.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - om tånegler!
Stort sett slik jeg gjør det også. Følger meg veldig vel når jeg har velstelte føtter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Dette gjøres jevnlig på mine undersåtter også!
|
|
|
#8 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff - om tånegler!Tar fotbad i blant. Hver uke steller jeg føtter og tånegler. Klipper, filer og lakker.
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spinoff - om tånegler!Klipper neglene, jeg... Også hender det jeg blir sittende og plukke vekk litt hard hud helt ytters litt nedenfor lilletåa der vettu.
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Spinoff - om tånegler!Jeg liker velstelte tånegler, ikke minst i sandaler, men de trenger ikke være "lekre" - bare ikke "ekle". Blir stresset om tærene mine ser ekle ut. De siste to årene har vært grusomme - jeg knuste stortåneglen da og da den vokste ut fikk jeg neglesopp i den - den sprakk/brakk i smuler og vokste helt i vinkel, og var grågul og grumsete. Så nå er jeg på en tre måneders tablettkur for å bli kvitt f*enskapet og endelig begynner det å vokse ut normal negl.
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Spinoff - om tånegler!Tær er per definisjon ekle. Jeg klipper neglene og legger på neglelakk en gang hvert jubelår - that's it. Til mitt forsvar skal det sies at jeg svært sjelden går i sandaler. Tror jammen ikke jeg har hatt på sandaler mer enn 4-5 ganger i sommer, når jeg tenker meg om. Fotpleie har jeg tatt én gang, men det var ikke av kosmetiske årsaker (men skyldtes en grusom liktorn
|
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Eg og.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Og jeg har også neglsopp. Har fått resept to ganger av legen, men aldri klart å gjennomføre en hel kur. Første gangen ble jeg gravid og måtte kutte ut og andre gangen mistet jeg resepten før jeg skulle ta ut ny dose medisiner.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff - om tånegler!Tåneglene mine - og føttene - er et sørgelig kapittel. Tå nr. 2 ("langemann"
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff - om tånegler!Missa: Sånn tablettkur - må man ha resept for det? Mannen trenger det, men gidder han å spørre fastlegen om resept? Neeida.
|
|
|
#16 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Spinoff - om tånegler!Ja, den er på resept. Styggdyr, men verdt det. Få synonympreparatet så sparer du endel hundredelapper.
|
|
|
|
#17 |
|
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - om tånegler!Neglene klippes - that`s it!
|
|
|
#18 |
|
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - om tånegler!Klippe negler, filer hud og smører etterpå.
|
|
|
#20 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - om tånegler!Tånegler klippes, avogtil files i dusjen, og glemmes. Og lange negler på tær, det er det verste som finnes!!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|