|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madrassen er for myk ...
Gjør den!?
|
|
|
|
#2 |
|
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Madrassen er for myk ...Kan hende at de har klart å knekke temperaturkoden siden jeg lå på en sist, men jeg har ikke hørt noe om det. Vi fikk tempur av mamma, som hadde prøvd den ut i to måneder. Den endte sine dager i en container. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Madrassen er for myk ...
Den blir hardere, ikke veldig hard. Men så fort du legger deg på den igjen så former den seg etter kroppen og er god og passe myk/hard igjen.
|
|
|
#4 |
|
tankefull
|
Sv: Madrassen er for myk ...
Det stemmer det som Aminta sier. Jeg er veldig glad i tempurmadrasser, og vurderer sterkt å investere i det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Madrassen er for myk ...
Jeg er også skikkelig frysepinn, men synes ikke det er noe problem, aldri tenkt over det engang faktisk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|