|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva er greia med cherrox?De turte ikke kjefte på oss i barnehagen sist vinter, men vi fikk noen rare blikk da jeg henviste til goretex eller gummistøvler og ull. Kan ikke se for meg at det syntetiske foret i cherrox kan konkurrere mot en ullsokk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hva er greia med cherrox?
Mine barn har aldri hatt gummistøvler eller cherrox, og ja, jeg har også fått endel rare blikk og like mange spørsmål og noen diskusjoner om hvorfor/hvorfor ikke, og på 7 år med barnehagebarn har jeg kun klagd på 2 goretex-par som ikke var VANNTETTE (også i sørpe, regn og mere sørpe og regn)... Men hvs folk VIL ha gummistøvler/lignende på beina til ungene sine er det ikke min oppgave å frelse dem til goretex...
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånne saker diskuterer jeg bare her inne. I den "virkelige verden" så er det utrolig hva som fungerer ganske så problemfritt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med cherrox?Cherrox gikk ut av skapet mitt i fjor,jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen. Grunnen er det at de hemmer barnet bruk av leggmuskel, man får ikke gått riktig med cherroxer fordi dem er stive, høye og har en dårlig såle. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Stabilt ustabil...
|
Fysioterapeuten vi går til med minstemann mener sorel ikke er spesielt bra de heller, de er stive utenpå men sitter ikke nødvendigvis så bra på foten innvendig.. (selvfølgelig viktigst for de barna med et eller annet, skeivstilling el lignende...)
|
|
|
#7 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
De sorell jeg her er ikke stive på utsiden, fysioen til minsten sa det motsatte. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Og det gjør de. Da bruker de flere døgn på å tørke, og lukten går aldri ut. Brukte cherrox burde egentlig leveres inn som spesialavfall.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jo så klart. Det jeg mente var at 1 par sko/støvler sjelden er nok. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Ja det er ganske vann (!) vittig. I forgårs kom han hjem med tre par våte sko/støvler. I tillegg tre par våte bukser, fire våte gensere og tre par våte sokker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
trøtt
|
|
![]() |