Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er greia med cherrox?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 23:43   #1
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hva er greia med cherrox?

Cherrox gikk ut av skapet mitt i fjor,jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen. Grunnen er det at de hemmer barnet bruk av leggmuskel, man får ikke gått riktig med cherroxer fordi dem er stive, høye og har en dårlig såle.

Denne vinteren skal det gå i Kamik og Sorell.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 23:47   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Cherrox gikk ut av skapet mitt i fjor,jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen. Grunnen er det at de hemmer barnet bruk av leggmuskel, man får ikke gått riktig med cherroxer fordi dem er stive, høye og har en dårlig såle.

Denne vinteren skal det gå i Kamik og Sorell.

Fysioterapeuten vi går til med minstemann mener sorel ikke er spesielt bra de heller, de er stive utenpå men sitter ikke nødvendigvis så bra på foten innvendig.. (selvfølgelig viktigst for de barna med et eller annet, skeivstilling el lignende...)

Gammel 14-08-08, 23:49   #3
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Fysioterapeuten vi går til med minstemann mener sorel ikke er spesielt bra de heller, de er stive utenpå men sitter ikke nødvendigvis så bra på foten innvendig.. (selvfølgelig viktigst for de barna med et eller annet, skeivstilling el lignende...)

De sorell jeg her er ikke stive på utsiden, fysioen til minsten sa det motsatte.

Gammel 14-08-08, 23:52   #4
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

De sorell jeg her er ikke stive på utsiden, fysioen til minsten sa det motsatte.

Åh, som jeg elsker RL, hvor de aldri kan enes om de noe, disse ekspertene...
Jeg skal innrømme at jeg har ikke satt meg voldsomt inn i alle modellene av sorel, men de jeg har sett til nå duger ikke i mine øyne.. Ihverfall ikke til min snublefot-skeiv-i-føttene-gutt..

Gammel 15-08-08, 00:15   #5
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Åh, som jeg elsker RL, hvor de aldri kan enes om de noe, disse ekspertene...
Jeg skal innrømme at jeg har ikke satt meg voldsomt inn i alle modellene av sorel, men de jeg har sett til nå duger ikke i mine øyne.. Ihverfall ikke til min snublefot-skeiv-i-føttene-gutt..

Jeg lurer faktisk på om jeg skal kjøpe spesial sko til mini i år, på en ortopedisk butikk.

Gammel 15-08-08, 00:19   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

Til de av dere som har varme barn; mine bruker goretex om våren og sommeren også, uten å bli plagsomt varme på beina; jeg justerer bare tøymengden under regntøyet/dressen så ikke ungene koker...
Men jeg har jo ikke prøvd alle typer sko med goretex heller, mulig noen er klammere enn andre.. Ihvertfall deilig å bo i et land med såpass stort utvalg av det meste! :tommel opp:

Gammel 15-08-08, 00:41   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en eller annen cherroxvariant til ungene i år, men helle Sorel støvler.
De er helt geniale. Minsten brukte bare det i fjor og var hverken våt eller kald. Han var veldig fornøyd selv også.

Ellers har jeg aldri opplevd at GoreTex støvler har holdt seg tørre i vått og slapsete føre. Selv ved iherdig impregnering.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.