|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: "I kissed a girl and I liked it"
Jeg kan liksom ikke helt se forskjellen på å kysse en gutt for å teste eller fordi en vil? Med mindre man føler man gjør noe veldig galt, da vil jo kroppen sende ut følelser som signaliserer det.
Men det teller vel ikke? Alle har vel kysset en venninne (eller til og med sin mamma ) på munnen?
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Det hadde jeg jammen helt fortrengt, men det har visst jeg gjort også. Det var ikke noe spesielt med det, ikke mer enn å gi henne en klem liksom, men så var jeg jo ikke tiltrukket av henne heller da.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jeg har det, synes ikke det var noe spesielt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kysser verken mamma eller venninnene mine på munnen. Men jeg skal ikke late som om det var noe voldsomt erotisk opplegg rundt det kysset, så det er helt i orden om det ikke teller.
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: "I kissed a girl and I liked it"
Det har jeg derimot ikke gjort nei.
|
|
|
#10 |
|
Audacious
|
Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jeg er helt enig i at det å kline med noen andre er utroskap, uavhengig av om det er mann eller kvinne. Særlig ettersom jeg jo kan finne på å være tiltrukket av jenter, sånn at det er tiltrekning og følelser og sånt involvert, ikke kun en tungegymnastisk øvelse.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|