Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prosjekt gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 22:27   #1
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Prosjekt gutterom

Dette blir jo helt knall

Her får gutta boys det fint! Gardinvalget var jo ganske sjarmerende

Gammel 17-08-08, 22:41   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Dette blir jo helt knall

Her får gutta boys det fint! Gardinvalget var jo ganske sjarmerende

Hehe, ja jeg ble rimelig overrasket. Det er rimelig heftig med testosteron i begge to, men jeg er jo veldig glad i blonder og dilldall så de har vel arvet litt fra meg.

Siste finpuss med maling i dag. I morgen skal jeg fjerne alt av tape og vaske over gulvene. Det lukter kraftig av oljemaling der inne ennå så guttene får sove ned en stund.
Elektrikeren kommer i løpet av uka, så fort han er ferdig flytter gutta opp midlertidlig opp igjen. Madrassene får ligge på gulvet der sengene skal være.
1. september blir det snekring, da har pappa ferie.

Gammel 20-08-08, 09:21   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan går det med rommet? Har du fått vært på IKEA? Jeg var på IKEA i går kveld, men fikk jo ikke tak i alt jeg skulle ha. Akkurat det der er litt håpløs på IKEA. En ringer og spør om de har ting (siden en ikke kan sjekke lagersaldo på Slependen akkurat nå pga. ombygging), og ja da det har de, men når en kommer så er det tomt i hylla. Så har de mye feil lagersaldo også. Så jeg må sikkert tilbake en tur til uka.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 23:10   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det stillstand akkurat nå. Venter på vår gørrtrege elektriker. ( som atter en gang har lovet å komme til uka) Uten å få flyttet på stikkontaktene kommer vi ikke videre.
Alt av skap er nå på plass og innredet. Gardinene på plass, alt ferdig malt og tepper på gulvet. Gutta sover på rommet nå, på madrass/klappseng der som sengene kommer.
Jeg er kjempefornøyd med alt så langt, de også ikke minst.
Fikk vært på IKEA ja, men så klart hadde de ikke skrivebordene vi skulle ha. Ei heller kunne noen si når de fikk dem inn igjen. Det er rimelig vesentlig for gutta, det er jo så typisk !
Skal ta litt bilder igjen nå som mye er klart.

Sjekket IKEA nå og såklart, nå hadde bordene kommet. Pokker !!!

Gammel 25-08-08, 09:12   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Susse: Jeg må på IKEA en dag denne uka også mest sannsynlig fordi jeg mangler en oppvaskkum jeg må ha så snart som mulig egentlig. Er de store de skriveborda du skal ha? Men de tar sikkert ikke så stor plass i bilen hvis det bare er bordplate med bein?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 19:19   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Elisabet : ellers takk, svigerfar jobber på Furuset og tar med til meg i morgen.

Gammel 27-08-08, 19:57   #7
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så flott det blir, du har vært kjempe flink.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.