Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bør man få skrive på forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 20:31   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man få skrive på forum?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Feks hvis mannen min er utro så synes jeg det er rimelig at jeg slenger ut av meg edder og galle, men jeg synes ikke det er like rimelig at andre reagerer på at jeg slenger ut av meg edder og galle. Dette har for meg med nærhet å gjøre, mannen min er nær meg og det er en faktor som påvirker meg sterkt. Jeg vil ikke tro at noen som hørte meg slenge edder og galle opplevde en slik utskjelling som like nært (med mindre det var svigers jeg rev ut av meg til. )

(Disclaimer: Jeg snakker heller ikke om sykkeltråder her.)

Folk må gjerne få avreagere, men det betyr da ikke at det er fritt fram? Hvis for eksempel mannen i eksempelet ditt hadde vært utro med en intetanende dame han traff ute på byen, og du gikk av skaftet og helt malplassert omtalte denne damen for ei #&%# hore og verre ting, ville det da vært urimelig å reagere på det?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.